اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خضری خبر داد

اعتبار 300 میلیون تومانی برای احداث بلوار منتهی به امامزاده عبدالله خضری

شهردار خضری گفت: در سال جاری شهرداری خضری اقدام به احداث بلوار منتهی به امامزاده عبدالله خضری با اعتبار 300 میلیون تومان کرده است.

اعتبار 300 میلیون تومانی برای احداث بلوار منتهی به امامزاده عبدالله خضری

سید حامد علوی‌ترشیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: شهرداری خضری 10 پروژه عمرانی در حال اجرا در دستور کار دارد.

وی با بیان اینکه تکمیل پارک جنگلی و کمپ گردشگری یکی از پروژه‌های عمرانی شهرداری خضری در سال جاری با اعتبار 100 میلیون تومان است، افزود: احداث کانال، جوی و جدول در سطح شهر خضری با اعتباری بالغ بر 80 میلیون تومان از اقدامات شهرداری خضری است.

گسترش فضای سبز خضری با اعتبار 45 میلیون تومان

شهردار خضری از احداث بلوار منتهی به امامزاده عبدالله در شهر خضری خبر داد و افزود: برای احداث این بلوار اقداماتی شامل احداث کانال، آیلند، زیرسازی و آسفالت با اعتبار 300 میلیون تومان در حال اجرا است.

علوی‌ترشیزی با بیان اینکه احداث بلوار بهشت خضرنبی از دیگر اقدامات این اداره در سال جاری است، تصریح کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه عمرانی 50 میلیون تومان است.

وی متذکر شد: گسترش فضای سبز شهر خضری با اعتبار 45 میلیون تومان و آسفالت معابر این شهر با اعتبار 200 میلیون تومان از دیگر اقدامات شهرداری خضری است.

بهسازی بهشت خضرنبی

شهردار خضری با بیان اینکه این شهرداری اقدام به بهسازی بهشت خضرنبی در سال جاری کرده است، اضافه کرد: برای اجرای این پروژه شهرداری خضری 50 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته است.

علوی‌ترشیزی گفت: احداث بلوار منتهی به شهدای گمنام، نصب روشنایی در بلوار شهدای گمنام و تهیه و نصب سبد میوه حاشیه جاده با اعتبار 40 میلیون تومان از دیگر پروژه‌های عمرانی در حال اجرای شهرداری خضری است.

وی با بیان اینکه شهرداری خضری به منظور بهسازی و زیباسازی، معرفی محصولات باغی و زیباسازی منظر شهری در سال جاری اقداماتی را انجام داده است، یادآور شد: خرید سبد میوه و نصب آن در حاشیه جاده سنتو با اعتبار 15 میلیون تومان از دیگر اقدامات این شهرداری است.

شهردار خضری اذعان داشت: شهرداری خضری در راستای بهسازی و زیباسازی شهر اقدام به بهسازی بلوار میدان ولی عصر با اعتباری بالغ بر 25 میلیون تومان کرده است.

انتهای پیام/69021/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول