اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسئول صنایع ساختمان اداره کل استاندارد خوزستان:

سقف نیمی از ساختمان‌های خوزستان غیراستاندارد است

کارشناس مسئول صنایع ساختمان اداره کل استاندارد خوزستان گفت: سقف بیش از نیمی از ساختمان‌های این استان غیراستاندارد است.

سقف نیمی از ساختمان‌های خوزستان غیراستاندارد است

غلامرضا مندل‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: در حال حاضر بیشتر سازندگان و پیمانکاران ساختمان با وجود فروش ساختمان‌های مسکونی خود به شهروندان با قیمت‌های بسیار بالا از استفاده از مصالح استاندارد و مرغوب امتناع می‏ورزند.

وی افزود:  این افراد با وجود تولید تیرچه و بلوک سقفی استاندارد در سطح استان با خرید محصولات غیراستاندارد از تولیدات غیرمجاز استانی و یا از خارج از استان سلامت عمومی ساکنان این ساختمان‌ها را به خطر می‏اندازند.

کارشناس مسئول صنایع ساختمان اداره کل استاندارد خوزستان ادامه داد: عدم پایبندی این قبیل پیمانکاران ساختمان به قوانین و تخطی از مقررات مربوط به احداث بنا و استاندارد، هزینه‏های زیادی را به شهروندان استان که قصد سکونت در ساختمان‌های به ظاهر لوکس شهری را دارند وارد می‏سازد.

مندل‌زاده خاطرنشان کرد: این مسئله موجب شده است تا در حال حاضر سقف بیش از نیمی از ساختمان‌های استان خوزستان غیر استاندارد باشد.

وی اضافه‌کرد: این در حالی است که سقف یکی از عناصر مهم در سازه‌ هر ساختمان به شمار می‌رود.

کارشناس مسئول صنایع ساختمان اداره کل استاندارد خوزستان گفت: خارج شدن تولیدکنندگان استاندارد و مرغوب استان از گردونه رقابت، ساخت مسکن بی‌‏کیفیت و ناایمن و تهدید بالقوه امنیت و سلامت عمومی جامعه از کمترین مضرات این گونه ساخت و سازها است.

مندل‌زاده در پایان اظهار کرد: استاندارد به عنوان یکی از حقوق شهروندی و مطالبات خریداران و مصرف‏ کنندگان باید به در زمان خرید مسکن مورد توجه و درخواست‌ مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/72008/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول