اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر خبر داد

تأمین 48 واحد مسکونی برای سیل‌زدگان دشتستان توسط بنیاد مسکن

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر از تأمین 48 واحد مسکونی برای سیل‌زدگان دشتستان توسط بنیاد مسکن خبر داد.

تأمین 48 واحد مسکونی برای سیل‌زدگان دشتستان توسط بنیاد مسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ابراهیم فرزانه شامگاه شنبه در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: مردم دشتستان مردمی مومن، متعهد و انقلابی هستند و خدمت به ایشان وظیفه‌ای است که تمامی مسئولان بر عهده دارند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: استاندار بوشهر تأکیدات و پیگیری‌های فراوانی برای رفع مشکل مسکن مردم مناطق سیل‌زده دشتستان دارند و وظایفی برای این نهاد تعیین کرده‌اند که با تمام وجود برای تحقق آن تلاش می‌کنیم.

فرزانه ابراز داشت: در بحث انتقال منازل مسکونی مستقر در محدوده مسیل که در حادثه سیل آذرماه دشتستان دچار خسارت شده بودند، بنیاد مسکن موظف به تأمین مسکن برای انتقال این واحدها مسکونی شده و ما نیز برنامه‌ریزی لازم برای تحقق این امر را کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه 32 واحد مسکونی برای انتقال به مردم مناطق زلزله‌زده در اختیار داریم، اضافه کرد: هم‌اکنون 32 واحد منزل مسکونی در شهرستان دشتستان داریم که آنها را برای مردمی که در حادثه سیل دچار آسیب شده‌اند، اختصاص داده‌ایم.

این مسئول اذعان داشت: 16 مورد از واحدهای مسکونی بنیاد مسکن پیشرفت 100 درصدی داشته‌اند و 16 مورد دیگر از این منازل پیشرفت 85 درصدی داشته‌اند و ریزه‌کاری‌های آن مانده است که با تلاش و همت شبانه‌روزی شاهد انجام آن خواهیم بود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر، عنوان کرد: 16 واحد فوق‌الذکر به دلیل نبود اعتبارات نیمه‌کاره رها شده‌اند و در صورت تامین اعتبارات لازم ظرف یک ماه آینده شاهد اتمام ساخت واحدهای مسکونی مذکور خواهیم بود.

وی یادآور شد: در شهرستان دشتستان 16 واحد مسکونی آماده بهره‌برداری داریم که کمیته امداد امام خمینی (ره) آنها را پیش‌ خرید کرده و مبلغ 60 میلیون ریال بابت هر واحد پرداخت کرده است و به همین دلیل امکان واگذاری آن به مجموعه دیگری را نداریم.

فرزانه تصریح کرد: در صورتی که کمیته امداد امام خمینی (ره) استان 16 واحد مسکونی مذکور را خریداری نکرده بود و وجهی بابت آن پرداخت نکرده بود، امکان تامین تمام منازل مسکونی مورد نیاز سیل زدگان شهرستان دشتستان را هم داشتیم.

انتهای پیام/2452/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول