اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرستان نایین مطرح شد

لزوم تهیه مسکن مهر و آبرسانی به شهر انارک نایین

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: در جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرستان نایین لزوم تهیه مسکن مهر و آبرسانی به شهر انارک مورد بررسی و در دستور کار قرار گرفت.

لزوم تهیه مسکن مهر و آبرسانی به شهر انارک نایین

مهدی جمالی‌نژاد در حاشیه سفر خود به شهرستان نایین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: به منظور بررسی مسائل و مشکلات شهر نایین جلسه‌ رسیدگی به مشکلات این شهرستان با حضور نماینده مردم شهر نایین، فرماندار و مدیران دستگاه اجرایی تشکیل شد.

وی افزود: یکی از موارد بررسی شده در این جلسه موضوع تکمیل، آماده‌سازی و محوطه‌سازی مسکن مهر نایین و لزوم تهیه مسکن مهر شهر انارک بود.

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان تصریح کرد: رفع نقاط حادثه‌خیز، تکمیل سه ایستگاه آتش‌نشانی برای شهرداری‌های نایین، آفران و انارک و بررسی مشکلات کارگری شهرستان نایین از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

وی ادامه داد: پیگیری پرونده‌های مطرح ماده 21 قانون واگذاری اراضی به طرح‌های غیر کشاورزی در جهاد کشاورزی یکی دیگر از موارد مهم طرح شده در این جلسه بود.

جمالی‌نژاد پیگیری موضوع آبرسانی به شهر انارک، تامین اعتبار لازم از محل اعتبارات مدیریت بحران برای رفع نقاط حادثه‌خیز را از مصوبات جلسه رسیدگی به مشکلات شهرستان نایین عنوان و افزود: همچنین در این جلسه بر لزوم رسیدگی ویژه به مسائل شهرستان به مسئولان زیر ربط تاکید شد.

انتهای پیام/63012/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول