اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی گیلان خبر داد

ساخت 832 واحد مسکن مددجویان بهزیستی گیلان

مدیرکل بهزیستی گیلان از ساخت 832 واحد مسکن مددجویی در این نهاد خبر داد و گفت: 85 واحد امروز به مددجویان نیازمند بهزیستی استان تحویل داده شد.

ساخت 832 واحد مسکن مددجویان بهزیستی گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کیانوش کوچکی‌نژاد بعد از ظهر امروز به مناسبت هفته بهزیستی از 25 تا 31 تیر جاری در مراسم افتتاح همزمان 85 واحد مسکن معلولان و مددجویان بهزیستی استان در منطقه امامزاده هاشم سراوان رشت، از ساخت 832 واحد مسکن مددجویی در بهزیستی گیلان خبر داد.

وی افزود: 583 واحد مسکن مهر و 247 واحد مسکن روستایی بوده که 85 واحد آن تحویل مددجویان و معلولان شده است.

مدیرکل بهزیستی گیلان، با اشاره به افتتاح همزمان 85 واحد مسکونی مددجویی در گیلان تصریح کرد: امروز به مناسبت هفته بهزیستی 85 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی به صورت همزمان در رودسر، سیاهکل، شفت ، املش، لنگرود، لاهیجان، رضوانشهر، تالش، رودبار، صومعه‌سرا، ماسال و رشت مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه برای ساخت این واحدهای مسکونی در مجموع 26 میلیارد ریال هزینه شده است، خاطرنشان کرد: چهار میلیارد ریال از این مبلغ جزو اعتبارات بخش دولتی بهزیستی هزینه شده و بقیه سهم آورده مددجو و کمک نیکوکاران بوده است.

مدیرکل بهزیستی گیلان خاطرنشان کرد: اکنون 71 هزار نفر از خدمات بهزیستی گیلان بهره‌مند هستند.

استاندار گیلان نیز در مراسم مذکور اظهار کرد: یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت به محرومان و مستضعفان است.

کیهان هاشم‌نیا، با بیان اینکه محرومان ولی نعمتان نظام اسلامی هستند، گفت: دولت تلاش می‌کند خدمات بیشتری به این قشر ارائه دهد.

استاندار گیلان، توجه به افراد کهنسال و فقرا را سفارش تمام انبیا و اوصیا دانست و تصریح کرد: این امر از وظایف حاکمیت قوی است.

وی با اشاره به اینکه توجه به محرومان از سوی اغنیا نیز باید به صورت مستمر و دائمی باشد، یادآور شد: این فکر موجب پایداری آنها در تمام جنبه‌های زندگی می‌شود.

هاشم‌نیا، توانمند شدن محرومان را مهم دانست و اذعان کرد: حاکمیتی قوی است که ضعفا و محرومان را ببیند و برای توانمند شدن آنها تلاش کند.

انتهای پیام/2300/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول