اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی فردوس خبر داد

واگذاری 56 واحد مسکن معلولان فردوس

رئیس اداره بهزیستی فردوس از واگذاری 56 واحد مسکن معلولان به مددجویان زیر پوشش این اداره خبر داد.

واگذاری 56 واحد مسکن معلولان فردوس

سیدحسین پارسای محبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: تامین مسکن و اشتغال مناسب برای مددجویان از اولویت‌های سازمان بهزیستی است که در طی چند سال گذشته به این دو مهم توجه زیادی شده است.

وی گفت: همزمان با هفته بهزیستی تعداد 56 واحد مسکن مددجویان زیر پوشش این اداره به متقاضیان واگذار می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی فردوس تعداد معلولان زیر پوشش این اداره را بیش از 850 خانوار اعلام کرد و افزود: هم اکنون تعداد 182 واحد مسکن معلولان در حال احداث است که 56 واحد آن تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

پارسای محبی تصریح کرد: تاکنون بیش از 60 واحد مسکن معلولان و مددجویان زیر پوشش بهزیستی فردوس احداث و به آنان واگذار شده است.

وی پرداخت مستمری به مددجویان زیر پوشش بهزیستی، تامین هزینه‌های درمانی و بهداشتی، تحصیلی و آموزشی، توزیع سبد غذایی، حمایت از خانواده‌های معتادان بهبود یافته و نیز اعطای تسهیلات به آنان را از جمله خدمات بهزیستی به جامعه هدف خود عنوان کرد.

توزیع 468 بن کارت خرید بین مددجویان

رئیس اداره بهزیستی فردوس از توزیع بیش از 468 بن کارت خرید بین مددجویان این اداره خبر داد و یادآور شد: این تعداد بن به ارزش 30، 50، 60 و 70 هزار تومانی در ماه مبارک رمضان بین مددجویان توزیع می‌شود.

پارسای محبی همچنین به توزیع سبد غذایی بین مددجویان بهزیستی فردوس اشاره کرد و اذعان داشت: طی دو ماه گذشته بیش از 150 سبد مواد غذایی شامل برنج، روغن، قند و حبوبات بین مددجویان توزیع شده است.

‌وی افزود: با مشارکت یکی از مؤسسات خیریه مشهد مقدس تعداد 10 سری جهیزیه برای نوعروسان و مددجویان زیر پوشش بهزیستی فردوس تهیه و به زودی تحویل آنان می‌شود.

انتهای پیام/69007/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول