اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی کاشان مطرح کرد

واگذاری 32 باب مسکن به مددجویان تحت پوشش بهزیستی کاشان

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان گفت: واگذاری 32 باب مسکن به مددجویان و تحویل 157 جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش با یک میلیارد ریال هزینه از جمله اقدامات بهزیستی کاشان در سال گذشته است.

واگذاری 32 باب مسکن به مددجویان تحت پوشش بهزیستی کاشان

امین عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: 80 هزار نفر از مردم شهرستان کاشان از خدمات پیشگیری اداره بهزیستی این شهرستان بهره‌مند هستنند.

عسگری گفت: اداره بهزیستی شهرستان کاشان برای این تعداد مددجوی تحت پوشش در سال گذشته بالغ بر 2 میلیارد ریال هزینه کرده است.

وی با اشاره به اینکه بهزیستی، بیمه تأمین اجتماعی زنان سرپرست خانوار را پرداخت می‌کند بیان داشت: بالغ بر 2 هزار نفر زن سرپرست خانوار در قالب 610 خانواده زن سرپرست خانوار از خدمات بهزیستی و مستمری ماهیانه بهزیستی استفاده می‌کنند. 

رئیس اداره بهزیستی کاشان همچنین از اجرای طرح غربالگری برای 17 هزار نفر کودک سه و چهار ساله در سال گذشته خبر داد و یادآور شد: با انجام این تعداد غربالگری در سال گذشته 500 کودک شناسایی و تحت درمان قرار گرفتند و خطر نابینایی آنان رفع شد.

عسگری افزود: این تعداد کودک با دستگاه‌هایی که توسط خیرین شهرستان کاشان خریداری شده است به‌صورت رایگان در طرح غربالگری شرکت کردند.

وی همچنین واگذاری 32 باب مسکن به مددجویان تحت پوشش، تحویل 157 جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش با یک میلیارد ریال هزینه، ایجاد 235 اشتغال برای مددجویان و ... را از جمله اقدامات بهزیستی کاشان در سال گذشته اعلام کرد.

رئیس اداره بهزیستی کاشان جمع‌آوری مشارکت‌های مردمی را با هدف حل مشکلات مددجویان تحت پوشش این مجموعه عنوان و تصریح کرد: میزان مشارکت نقدی و غیر نقدی خیرین در سال گذشته 23 میلیارد ریال بوده است. 

عسگری همچنین پیشگیری از معلولیت‌های اجتماعی، برگزاری کلاس‌های آموزش پیشگیری از معلولیت، آموزش‌های پیش از ازدواج، مشاوره ژنتیک و اجرای طرح غربالگری بینایی و شنوایی را از دیگر اقدامات بهزیستی کاشان در سال گذشته برشمرد.

انتهای پیام/2406/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول