اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی خبر داد

عضویت 2 هزار و 300 نفر در خانه کارگر آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی گفت: در طول سال 91، 2 هزار و 300 نفر در خانه کارگر آذربایجان غربی عضو بوده و از خدمات مختلف آن بهره‌مند می‌شوند.

عضویت 2 هزار و 300 نفر در خانه کارگر آذربایجان غربی

اسلام صادقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: افراد زیادی از واحدهای تولیدی، صنعتی و مشاغل آزاد عضویت خانه کارگر را دارند بنابراین از خدمات مختلف آن شامل آموزشی، رفاهی، درمانی، خدماتی، حقوقی و ... بهره‌مند می‌شوند؛ این دفترچه‌ها در شهریور ماه سال جاری به چاپ رسید و هنگام ثبت‌نام به اعضا ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مجموعه برای خدمت‌رسانی به جامعه کارگر تلاش می‌شود، افزود: کتابچه راهنمای خدمات در 5 هزار جلد به چاپ رسیده است برای چاپ جلد دوم در ماه‌های آینده اهتمام می‌شود به طوری که کتابچه راهنمای فعلی حاوی 100 نوع خدمت است که برای افزایش و تنوع قراردادها تلاش می‌شود تا جلد دوم خدمات بیشتری را شامل شود.

صادقی به برپایی کلاس‌های آموزشی در رشته‌های علوم رایانه، زبان عمومی، هنر، حسابداری اشاره کرد، افزود: این دوره‌های آموزشی به صورت رایگان در ساختمان اداری خانه کارگر برپا می‌شود به طوری که اعضا و فرزندانشان می‌توانند برای نام‌نویسی مبادرت کنند.

وی با اشاره به اینکه حدود یک هزار و 920 نفر در طول سال 1391 آموزش دیده‌اند، بیان داشت: گواهی پایان‌دوره برای شرکت‌کنندگان در این دوره‌های آموزشی توسط خانه کارگر مرکز صادر می‌شود همچنین با مسئولان سازمان فنی و حرفه‌ای توافق‌‌های لازم انجام گرفته است تا کسانی که در این مجموعه آموزش دیده‌اند به سازمان فنی‌وحرفه‌ای برای اخذ گواهی مراجعه کنند.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی با بیان اینکه علوم مختلف به صورت عملی تعلیم داده می‌شود، افزود: آموزش‌ها از نظر کیفی در سطح بالایی ارائه می‌شود چرا که تعلیم مهارت‌های مختلف فقط تئوری نبوده بلکه مربیان به صورت عملی آموزش‌های مورد نیاز را ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/61002/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول