اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی:

استخر مجموعه ورزشی کارگران اراک نمونه استانی معرفی شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: استخر مجموعه ورزشی کارگران شهرستان اراک (صدف) در سال 91 به عنوان استخر نمونه استان معرفی شد.

استخر مجموعه ورزشی کارگران اراک نمونه استانی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی، ناصر شیخی اظهار داشت: استخر سرپوشیده صدف (رفاه کارگران) شهرستان اراک از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان و هیئت نجات غریق و غواصی استان مرکزی به عنوان استخر نمونه این استان در سال 1391 شناخته شد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تلاش‌های ارزنده و اهتمام مجموعه همکاران این اداره‌کل در ارتقا و ساماندهی ورزش کارگری به ویژه نظارت مستمر و اثربخش بر مجموعه‌های فرهنگی، ورزشی کارگران استان که همواره در تلاشند موجبات رضایت‌مندی قشر معزز و شریف کارگری را فراهم کنند با نمونه شدن استخر صدف به بار نشست.

وی بیان داشت: در لوح سپاسی که بدین منظور از سوی سعید ملکی، مدیرکل ورزش و جوانان استان و عباس عظیمی، رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان برای مدیریت استخر ارسال شد، آمده است: از آنجایی که مدیریت صحیح آن استخر در رابطه با رعایت قوانین و مقررات و آئین نامه‌های اجرایی از سوی فدراسیون نجات غریق و اداره کل ورزش و جوانان استان توانسته در ارزیابی‌های به عمل آمده رتبه خوبی را به دست آورد به عنوان استخر نمونه استان در سال 1391 برگزیده می‌شوید.

انتهای پیام/87001/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول