اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دبیرکل خانه کارگر صورت گرفت

جدا شدن خانه کارگر شهرستان‌های لامرد و مهر از لار

خبرگزاری فارس: با حضور دبیرکل خانه کارگر، خانه کارگر شهرستان‌های لامرد و مهر از نمایندگی به شعبه ارتقا یافت و به طور رسمی از مرکزیت شهرستان لار جدا شد.

جدا شدن خانه کارگر شهرستان‌های لامرد و مهر از لار

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان‌های لامرد و مهر صر امروز در مراسمی که به مناسبت ارتقا یافتن خانه کارگر شهرستان‌های لامرد و مهر با حضور دبیرکل خانه کارگر، مسئولان محلی لامرد در سالن اجتماعات شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: فعالیت خانه کارگر شهرستان‌های لامرد و مهر از آبان ماه سال 89 آغاز شد.

عبدالرضا روحی افزود: در این مدت توانستیم با تلاش‌های شبانه‌روزی، بسیاری از مشکلات قشر زحمتکش کارگری در شهرستان‌های لامرد و مهر را بررسی و پیگیری کنیم.

وی با اشاره به استقلال خانه کارگر شهرستان‌های لامرد و مهر از مرکزیت شهرستان لار گفت: با این استقلال و ارتقا، از این پس می‌توانیم در یک چارچوب منظم به فعالیت‌های بیشتر خود در راستای ارائه خدمات به جامعه کارگران ادامه دهیم.

در ادامه این مراسم دبیرکل خانه کارگر نیز بیان کرد: با ظرفیت‌های بسیار بالا که در شهرستان‌های لامرد و مهر وجود دارد امیدواریم به نفع جامعه کارگری به خوبی عمل شود.

علیرضا محجوب ادامه داد: حاصل سرمایه اصلی یک شهر کارگر است و باید تلاش مسئولان در راستای رفع مشکلات و خواسته‌‌های اساسی جامعه کارگری انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: باید مسئولان در شرایط دشوار و سخت همواره همگام با جامعه زحمتکش کارگری باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یکی از اهداف راه‌اندازی خانه‌های کارگر را متحد شدن جامعه کارگری به منظور دسترسی به خواسته‌های خود اعلام کرد و بیان داشت: اگر کارگران با یکدیگر متحد و همدل باشند به طور یقین به خواسته‌های اصلی خود دست می‌یابند و یکی از اهداف احداث خانه‌‌های کارگر نیز همین است.

محجوب در بخشی دیگر از سخنان خود ابراز امیدواری کرد که بتوان آموزش‌های رایگان کوتاه‌مدت را برای قشر کارگر انجام داد و گفت: باید بررسی شود که چه امکانات و خدمات ارزنده‌ای را می‌توان به کارگران شهرستان‌های لامرد و مهر ارائه کرد.

به گزارش فارس، دبیرکل خانه کارگر در ابتدای سفر خود به شهرستان لامرد با حجت‌الاسلام سید علی اصغر هاشمی شهیدی امام جمعه این شهر نیز در دفتر وی دیدار کرد.

انتهای پیام/ 2448/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول