اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قاینات تاکید کرد

تامین اجتماعی زمینه‌ساز سیاست‌های عدالت‌محورانه

فرماندار قاینات گفت: تأمین‌ اجتماعی به عنوان بهترین بستر عدالت‌گستری، زمینه‌ساز خوبی برای سیاست‌های عدالت‌محورانه بوده است.

تامین اجتماعی زمینه‌ساز سیاست‌های عدالت‌محورانه

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی فرمانداری قاینات، حسین شرافتی‌راد در دیدار با رئیس و کارکنان اداره و درمانگاه تأمین اجتماعی قاینات اظهار داشت: تأمین اجتماعی به عنوان سازمانی خدماتی و اجتماعی نقش مهمی در افزایش میزان رضایت‌مندی مردم دارد.

وی گفت: با توجه به نوع نگاه نظام اسلامی به مقوله بیمه اجتماعی و تأکیدات مقام معظم رهبری، نگاه این سازمان نگاه مادی نیست بلکه نگاهی اسلامی و انسانی برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه دارد.

فرماندار قاین تصریح کرد: کارکنان تأمین اجتماعی باید با اصل قرار دادن مشتری‌مداری و ارائه خدمات متعالی با توجه به اصول اسلامی و انسانی با جهاد تیمی و تلاش مضاعف تلاش کنند.

شرافتی‌راد ادامه داد: کارکنان تامین اجتماعی با افزایش میزان رضایت‌مندی مردم و تقویت بنیان‌های سازمان خود حماسه‌ خلق می‌کنند و با تقویت شور زندگی و امید به فردایی بهتر در میان اقشار مختلف جامعه در به ثمر رسیدن اهداف این سال نقش پررنگی ایفا می‌کنند.

این مسئول متذکر شد: پوشش بیمه‌های اجتماعی سبب کاهش تنش‌های اجتماعی، افزایش بهره‌وری در تولید ملی، کاهش نوسانات سطح درآمدهای افراد و کاهش فقر در جامعه می‌شود.

فرماندار قاین با بیان اینکه دولت نهم و دهم در حوزه سازمان تأمین‌ اجتماعی به منظور محرومیت‌‌زدایی خدمات خوبی ارائه داده، اذعان داشت: تأمین‌ اجتماعی به عنوان بهترین بستر عدالت‌گستری، زمینه‌ساز خوبی برای سیاست‌های عدالت‌محورانه بوده است.

انتهای پیام/69017/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول