اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور کاهش مشکلات ترافیکی؛

خیابان بزرگمهر قاینات تعریض می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری قاینات گفت: به منظور کاهش مشکلات ترافیکی خیابان بزرگمهر این شهرستان تعریض می‌شود.

خیابان بزرگمهر قاینات تعریض می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری قاینات،‌ علی اکبری‌راد با اشاره به اسکان بیش از 5 هزار نفر در مجتمع مسکن غدیر اظهار داشت: عبور و مرور وسایط نقلیه به دلیل وجود جمعیت بالای این منطقه در خیابان بزرگمهر حد فاصل فلکه پیام نور تا 20 متری امام علی (ع) با مشکل انجام می‌شود و تعریض آن ضروری است.
وی همکاری و تعامل ادارات را در اجرای این طرح ضروری دانست و گفت: با برآورد اعتبار ریالی هزینه جابه جایی شبکه برق توسط مدیریت توزیع برق شهرستان و همکاری دیگر ادارات نسبت به جابجایی شبکه ایجاد آیلند سازی و بهسازی و مناسب سازی و تعریض این خیابان اقدام شود.
همچنین طی مراسمی با حضور معاون فرماندار قاینات مراسم اهدای جوایز ممتاز حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز سال 89 بانک کشاورزی برگزار شد.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قاینات در این مراسم گفت: ریاست بانک کشاورزی شعبه قاین صادقانه‌ترین همکاری را با فرمانداری داشته و جا دارد از تلاش مدیریت و پرسنل بانک کشاورزی شعبه قاین در پرداخت تسهیلات سفر سوم ریاست جمهوری تشکر شود.
فرهاد فلاحتی افزود: ما کمترین مشکل را در بانک کشاورزی شهرستان قاینات داریم.امید است هدیه‌ها برای کسانی که برنده شده‌اند منشاء خیر و برکت باشد.
همچنین طی مراسمی با حضور مدیرکل محیط زیست و معاون فرماندار قاینات نمایشگاه تخصصی محیط زیست در قاین افتتاح شد.
فلاحتی در این مراسم نیز گفت: کشور ما رو به توسعه است و باید این توسعه همه جانبه باشد. یکی از موارد مهم محیط زیست است که باید دقت نظر در همه مجموعه محیط زیست داشت.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قاین ضمن تشکر از زحمات شبانه‌روزی مجموعه محیط زیست شهرستان و استان گفت: بسیار جای خوشحالی دارد که انجمن آهونوازان با نیروهای جوان شکل گرفته و کمک کار اداره محیط زیست شده‌اند.
وی گفت: با توجه به خشکسالی‌های چند ساله اخیر بحث محیط زیست یک معضل است و تنها برخورد با متخلفان و معرفی به مراجع قانونی راهگشا نیست و باید فرهنگ نگهداری محیط زیست خانه به خانه آغاز شود و ایجاد یک موزه همیشگی محیط زیست در قاین می‌تواند زمینه‌های فرهنگی مناسب را به وجود آورد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول