اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

رمضان فرصتی برای نهادینه‌سازی معروف‌ها است

امام جمعه شاهین‌دژ گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای نهادینه‌سازی اعمال معروف در جامعه است، از طرف دیگر باید برای نهی از منکر نیز گام برداشت.

رمضان فرصتی برای نهادینه‌سازی معروف‌ها است

حجت‌الاسلام نقی باقری امروز در گفت‌و‌گو با فارس در ارومیه اظهار داشت: گام برداشتن در زمینه امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهم‌ترین واجباتی است، که شارع مقدس بر دوش مسلمانان قرار داده است.

وی بر لزوم توجه به اهمیت این فریضه دینی، تاکید کرد و افزود: مسلمانان به انجام دادن این وظیفه به صورت مکرر و در کتب دینی مختلف توصیه شده‌اند، بنابراین باید در این سمت‌وسو گام برداشته شود.

باقری با اشاره به اینکه هم‌اکنون در ماه مبارک رمضان قرار گرفته‌ایم، اضافه کرد: این ماه فرصت بسیار مغتنمی برای گام برداشتن در این زمینه و به طور کلی امر به معروف و نهی از منکر است.

امام جمعه شاهین‌دژ خاطرنشان کرد: زنان و مردان مومن در مقابل یکدیگر وظایف و مسئولیت‌های مختلف را بر عهده دارند، که یکی از مهم‌ترین این وظایف تذکر دادن عیوب و تلاش برای تقویت نقاط مثبت است.

وی با اظهار به اینکه مدینه فاضله مورد نظر در سایه امر به معروف و نهی از منکر دست‌یافتنی است، اظهار داشت: خواهران و برادران دینی باید در راستای نهادینه‌سازی این تفکر در جامعه گام بردارند، چرا که در این صورت هر لحظه در دستیابی به جامعه عاری از گناه و آلودگی موفق‌تر می‌شویم.

انتهای پیام/61002/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول