اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار خبر داد

فعالیت 390 شورای امر به معروف و نهی از منکر در بیجار

فرماندار بیجار از سازماندهی بیش از 390 شورای امر به معروف و نهی از منکر در این شهرستان خبر داد.

فعالیت 390  شورای امر به معروف و نهی از منکر در بیجار

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حمدالله کریمی در جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان که در سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری تشکیل شد اصلاح جامعه و ترویج معروف‌ها را از مهم‌ترین اهداف ستاد امر به معروف و نهی از منکر خواند و اظهار کرد: اهداف والای این ستاد تنها با با تکیه بر تعامل و اعتماد آمران به معروف و مردم محقق می‌شود.

وی از عضویت 2 هزار و900  آمر به معروف و نهی از منکر در قالب شوراهای امر به معروف مدارس، مجامع صنفی، هیئت‌های مذهبی ، ادارات، کارخانجات و مساجد این شهرستان خبر داد.

کریمی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی فقه بازار ویژه اصناف و بازاریان بیجار در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: روزه‌خواری و هتک حرمت ماه رمضان از بارزترین منکرهایی است که برخورد با آن الزامی است.

وی افزود: اجرایی شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه برکات بسیار زیادی برای جامعه به دنبال دارد و از انحطاط و انحراف جوانان جلوگیری می‌کند.

فرماندار بیجار به اهمیت ترویج  این فریضه الهی اشاره کرد و بیان داشت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر همچون سلاحی کارآمد توطئه‌های دشمنان را نقش برآب می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان به دنبال ضربه‌زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و از هر فرصتی برای رسیدن به اهداف شوم خود بهره می‌گیرند که احیا و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند نقش مهمی در خنثی کننده توطئه‌های دشمنان باشد.

وی تصریح کرد: اجرایی شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر به صورت صحیح در جامعه  مانع نفوذ تهاجم دشمنان و تقویت بینش دینی و سیاسی مردم خواهد شد.

کریمی ریشه اصلی فتنه‌ها و سوء ‌استفاده‌های اقتصادی و مسائل و مشکلات اجتماعی را فقدان درک درست مبانی دینی و اعتقادی در جامعه دانست و ضمن تاکید بر بصیرت افزایی و هوشیاری مردم بر پیروی از ولایت فقیه تاکید کرد.

فرماندار بیجار در پایان با اشاره به اهم برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بیجار اظهار داشت: برگزاری همایش حجاب و عفاف، سازماندهی و آموزش گروه‌های تذکر لسانی ، تشکیل ستاد احیاء در مراکز بخش‌ها و دهستان‌ها، آموزش یادآوران معروف در مدارس و دانشگاه‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های کاری ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان است.

انتهای پیام/79015/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول