اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

اجرای امر به معروف و نهی از منکر نیازمند هماهنگی بین‏بخشی است

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: اجرای امر به معروف و نهی از منکر نیازمند هماهنگی بین‏بخشی در مجموعه دستگاه‏های اجرایی استان است.

اجرای امر به معروف و نهی از منکر نیازمند هماهنگی بین‏بخشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سردار علی استادحسینی عصر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان که با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و فرماندار سمنان و برخی از مدیران دستگاه‏های اجرایی در دفتر نماینده ولی فقیه در سمنان برگزار شد، اظهار کرد: برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید بین دستگاه‏های اجرایی هماهنگی وجود داشته باشد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان بیان داشت: اگر بین دستگاه‏ها همدلی و همسویی وجود داشته باشد، انجام این فریضه تاثیر مطلوبی در جامعه خواهد داشت.

استادحسینی افزود: یکی از اولویت‏های سپاه پاسداران، انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: سپاه برای اجرایی کردن این  امر از پایگاه‏های مقاومت بسیج در قالب شوراهای امر به معروف و نهی از منکر اقدام خود را آغاز کرده است.

بر اساس این گزارش؛ مسئول امر به معروف و نهی از منکر سپاه استان سمنان نیز در این نشست گزارش عملکردی از این بخش ارائه داد.

انتهای پیام/2249/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول