اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان خبر داد

ارائه تسهیلات 3 میلیارد ریالی به برگزیدگان کشوری جشنواره علم تا عمل

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان از ارائه تسهیلات 3 میلیارد ریالی به برگزیدگان کشوری جشنواره علم تا عمل خبر داد.

ارائه تسهیلات 3 میلیارد ریالی به برگزیدگان کشوری جشنواره علم تا عمل

علی رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برگزاری جشنواره علم تا عمل اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا 10 مرداد ماه امسال در این جشنواره شرکت کنند.

وی با دعوت از نخبگان زنجانی برای شرکت در این جشنواره خاطرنشان کرد: تسهیلات مطلوبی به برگزیدگان ارائه می‌شود.

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان با بیان اینکه تسهیلات یک میلیارد ریالی به برگزیدگان استانی ارائه می‌شود، افزود: این تسهیلات بدون سود است.

وی از ارائه تسهیلات 3 میلیارد ریالی به برگزیدگان کشوری این جشنواره خبر داد و گفت: نخبگان زنجانی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

رمضانی تصریح کرد: مخاطبان این جشنواره شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد، کارخانه‌های تولیدی و تعاونی‌های خصوصی هستند.

این مسئول با بیان اینکه از استان زنجان 25 شرکت در این جشنواره حضور می‌یابند، خاطرنشان کرد: این جشنواره با همکاری دفتر آموزش و پژوهش استانداری و بنیاد نخبگان برگزار می‌شود.

رمضانی ارج نهادن به پژوهشگران در عرصه ملی از طریق شناسایی و معرفی طرح‌های فناورانه را از اهداف این جشنواره عنوان کرد و افزود: تجاری‌سازی اختراع‌های نخبگان از دیگر اهداف این جشنواره است.

وی معرفی آخرین دستاوردهای طرح‌های علمی را از دیگر اهداف این جشنواره اعلام کرد و گفت: معرفی پژوهشگران برتر از دیگر اهداف این جشنواره است.

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان با بیان اینکه این جشنواره نیمه دوم شهریور برگزار می‌شود، افزود: مشکلی برای برگزاری این جشنواره وجود ندارد.

انتهای پیام/73003/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول