اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته داوران جشنواره کارآفرینان برتر کرمان عنوان کرد

ثبت‌نام 646 کارآفرین در کرمان / تدوین برنامه کسب و کار مهم‌ترین مسئله کارآفرین است

مسئول کمیته داوران هشتمین جشنواره کارآفرینان برتر استان کرمان گفت: 646 نفر در سامانه کارآفرینان استان کرمان ثبت‌نام کردند.

ثبت‌نام 646 کارآفرین در کرمان / تدوین برنامه کسب و کار مهم‌ترین مسئله کارآفرین است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حمیدرضا کاشف ظهر امروز در هشتمین جشنواره کارآفرینان برتر استان کرمان اظهار داشت: بعد از اتمام ثبت‌نام کارآفرینان چند کارگروه تخصصی صنعت، کشاورزی و خدمات به بررسی و ارزیابی طرح‌های ارائه شده پرداختند.

وی بیان داشت: از مجموع ثبت‌نامی‌ها 157 طرح که دارای مستندات و قابل ارزیابی بودند، مشخص شدند که 57 طرح در بخش صنعت، 46 طرح در بخش کشاورزی و 56 در بخش خدمات بودند.

کاشف عنوان کرد: اشتغالزایی طرح‌ها، موقعیت جغرافیایی، استانداردها و نشان‌های دولتی از جمله شاخص‌هایی است که در ارزیابی طرح‌ها مدنظر قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: از مجموع طرح‌های انتخاب شده 17 طرح حائز امتیاز شدند که می‌توانند در جشنواره استانی به عنوان کارآفرین برتر معرفی شوند.

کاشف گفت: 12 طرح بخش صنعتی، سه بخش کشاورزی و دو طرح خدماتی در نهایت برگزیده شدند که سه طرح به عنوان برگزیده به جشنواره کشوری معرفی می‌شوند.در بررسی طرح‌ها نکته حائز اهمیت این بود که طرح‌ها دارای برنامه تدوین شده کسب و کار نیستند و این امر موجب شود تا در ادامه راه با مشکل مواجه شوند.

این مام مسئول عنوان کرد: طراحان باید به تدوین برنامه تجاری خود توجه بیشتری داشته باشند، عدم آشنایی و آگاهی به قوانین و مقررات کار، مالیات، تجارت، تامین اجتماعی و زیست محیطی نیز از مشکلات موجود در کارآفرینی است.

وی خاطر نشان کرد: تامین منابع مالی برای سرمایه‌گذاری یکی از دغدغه‌های اصلی این مسئله است که همه نهادها و دستگاه‌ها باید در ابتدای راه کارآفرینان را حمایت کنند.

انتهای پیام/80017/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول