اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‎نگاری فارس از جشنواره حضرت علی‎اکبر (ع):

خبرنگاران رسانه‎های مکتوب در گمنامی

با وجود تلاش‎های گسترده و وسیع اصحاب رسانه و رسالت سنگین این قشر زحمتکش باز هم کم‎لطفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان شامل حال خبرنگاران شد.

خبرنگاران رسانه‎های مکتوب در گمنامی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جشنواره حضرت علی‎اکبر (ع) شب گذشته در سالن امام خمینی (ره) گرگان با حضور جوانان، نخبگان، نمایندگان مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی و مسئولان برگزار شد.

در حاشیه این مراسم یکی از برگزارکنندگان جشنواره در خصوص عدم معرفی خبرنگار برتر در حوزه رسانه‎های مکتوب گفت که فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دو سهمیه داشت و ظاهراً این لطف شامل حال خبرنگاران نشده است.

با وجود اعلام مراسم در ساعت 19 اما باز هم این برنامه با تأخیر برگزار شد و گویی ارزش زمان در جشنواره‎ای که به پاس قدردانی از برترین‎ها برگزار شده بود نیز به فراموشی سپرده شد و این تأخیر طولانی با پخش موسیقی ادامه یافت تا شاهد آغازین لحظات برگزاری مراسم باشیم.

به گفته برخی خبرنگاران حاضر در این مراسم اگر «جشنواره وقت‎شناسی» نیز برای مسئولان و برگزارکنندگان گذاشته شود شاید دیگر شاهد این‌گونه تعلل‎ها در برگزاری برنامه‎ها نباشیم و اجرای این ایده بتواند رقابت تنگاتنگی برای برنامه‎های این‌چنینی ایجاد کند و مدعوین به‌ویژه خبرنگاران از برگزاری برنامه‎های منظم دلگرم شوند.

یکی از نکات جالب توجه این جشنواره، سخنرانی کوتاه میزبان آن و تنها سخنران مجلس یعنی قربانعلی پاشا مدیرکل ورزش و جوانان استان بود که در 10 دقیقه سخنان خود را با تقدیر و تشکر از جوانان نخبه گلستانی به پایان رساند.

بعد از معرفی جوانان برتر و ارائه لوح سپاس، تندیس و اهدای کارت هدیه که با نماد کلید تزیین شده بود، آخرین جوان برتر که یک خواننده گلستانی معرفی شد مورد تشویق مدعوین نیز قرار گرفت.

محسن یاحقی هنرمند و خواننده گلستانی به عنوان خواننده افتخاری در این جشنواره یکی از کارهای خود را برای مدعوین عرضه کرد.

یکی از برنامه‎های جالب و دیدنی این جشنواره اجرای هنرنمایی علی لشکری مرد حنجره طلایی کشور بود که میکروفن‎ها این‌بار هم کم آورند و دقایقی کوتاه پس از نقص فنی، برنامه دنبال شد و این هنرمند تقلید صدای کشورمان در ابتدا به ترسیم حال و هوای عملیات دفاع مقدس پرداخت و به شیوه‎ای زیبا دوران جنگ را در اذهان مردم ثبت کرد و لحظاتی مدعوین را مبهوت خود کرد.

اسپانسرهای تبلیغاتی نیز در گوشه گوشه این جشنواره خودنمایی می‎کرد.

در این جشنواره 45 نفر از نخبگان گلستانی مورد تجلیل قرار گرفتند و محسن یاحقی در کنار دیگر جوانان برتر با حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری و عیسی امامی نمایندگان مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی عکس یادگاری گرفتند.

جشنواره حضرت علی‎اکبر با حضور پاشا مدیرکل ورزش و جوانان، حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری، نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی، عیسی امامی نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس نهم، علی کلاتی و میقانی اعضای شورای اسلامی شهر گرگان، منتظری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و جمعی از مردم و مسئولان برگزار شد.

انتهای پیام/83001/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول