اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنجمین جشنواره استانی حضرت علی اکبر(ع)

15 جوان برتر چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از تجلیل 15 جوان برتر این استان در پنجمین جشنواره استانی حضرت علی اکبر(ع) خبر داد.

15 جوان برتر چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد جهانگیر خبازی ظهر امروز در پنجمین جشنواره استانی حضرت علی اکبر(ع) اظهار کرد: داشتن روحیه ای پر نشاط ،قوی و بالنده  نیازمند داشتن اعتماد به نفس است و خود باوری شرط ضروری توسعه هر جامعه است.

وی با اشاره با اینکه برای تحقق اهداف کلان کشور باید اعتماد به نفس ملی بالا برود گفت: اگر در جامعه ای جوانانی پر نشاط و با نیروی عزم و اراده که سر شار از اعتماد به نفس هستند فعال شوند پله‌های موفقیت و کامیابی یکی پس از دیگری طی خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان افزود: اگر همه امکانات را در کشور فراهم کنیم اما نیروی انسانی باورمند نداشته باشیم پیشرفت مورد نظر ما فراهم نخواهد شد.

خبازی تصریح کرد: جوانان حقیقتا پیشگامان تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی هستند.

وی داشتن رضایت درونی را عامل رسیدن به خودباوری دانست و خاطرنشان کرد: اگر فرد از موقعیت حال حاضر خویش راضی نباشد انرژی خود را برای تحقق آرمان‌هایش صرف نخواهد کرد و نیروی جوانی اش به بطالت هزینه خواهد شد.

این مسئول تاثیر همسالان را در شکل گیری واقع بینانه خودباوری و رشد در جوانان را عامل مهمی دانست و یادآور شد : عواملی مانند خانواده و جامعه در رشد فرد موثرند اما آنچه در یک نگاه موشکافانه در می‌یابیم این است که رشد جوان در تعامل با گروه همسالان بیشتر از سایر بخش‌ها بروز می‌یابد.

وی هدف از اجرای این جشنواره را الگوسازی  و معرفی الگوهای نمونه برشمرد و تصریح کرد: جوانان سرمایه‌های نظام هستند و یک الگوی اسلامی نمونه مانند حضرت علی اکبر(ع) می‌تواند آنان را در یافتن مسیر درست زندگی یاری کند.

به گزارش خبرگزاری فارس در این جشنواره  که استاندار چهارمحال و بختیاری، نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان فارسان، مشاوران جوان استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، معاون فرهنگی سازمان ورزش و جوانان استان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهار محال و بختیاری و برخی دیگر از مسئولان استان چهارمحال و بختیاری حضور داشتند از 15 جوان برتر این استان در حوزه‌های مختلف تجلیل شد.

انتهای پیام/68006/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول