اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره تئاتر کمدی اصفهان

«شوخی کوچک جناب میم» به روی صحنه می‌رود

کارگردان شوخی کوچک جناب آقای میم گفت: شوخی کوچک جناب میم یک کار سیاه‌بازی به صورت سنتی و تلفیقی با صحنه‎های فانتزی است که در چهارمین جشنواره تئاتر کمدی اصفهان روی صحنه می‎رود.

«شوخی کوچک جناب میم» به روی صحنه می‌رود

نگار داستان‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: شوخی کوچک جناب میم یک کار سیاه‌بازی  به صورت سنتی و تلفیقی با صحنه‎های فانتزی است.

وی افزود: در این تئاتر دو شخصیت فانتزی وارد اجرا می‎شوند و فضا را تغییر  می‎دهند.

کارگردان شوخی کوچک جناب آقای میم در راستای داستان این تئاتر تصریح کرد: موضوع  این تئاتر داستان مبارک و پادشاه است که یک روز مبارک مشاهده می‎کند که پادشاه رفتار متفاوتی دارد و درصدد کنترل خشم خود است.

وی اضافه کرد: در صحنه نخست پادشاه درصدد است که در برخورد با مبارک بخشندگی انجام بدهد، سپس پادشاه خواب‎هایی در زمینه آقای مرگ را می‎بیند که می‌گوید اگر خواهان زنده ماندن هستی باید رفتارت را خوب کنی.

داستان‌پور تاکید کرد: در صحنه چهارم پادشاه در خواب خانم مرگ را می‎بینند که شیفته او می‎شود به این دلیل درصدد است که هر چه زود‌تر بمیرد تا با خانم مرگ ازدواج کند.

وی از عوامل این تئاتر نام برد و ادامه داد: معین وصال، سعید رضایی، نگار معین، زهره صالحی و اکبر خلقی نقش‌آفرینان  این کار هستند  و کیان امیری، مولانا امیری و احسان حسامی آهنگسازی این تئاتر را بر عهده دارند.

انتهای پیام/63019/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول