اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره پیشگیری از اعتیاد

«اینجا برف‌ها آب نمی‌شوند» برگزیده شد

فیلم کوتاه «اینجا برف‌ها آب نمی‌شوند» به کارگردانی سعید نجاتی رتبه نخست بخش فیلم داستانی جشنواره پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان قم را به خود اختصاص داد.

«اینجا برف‌ها آب نمی‌شوند» برگزیده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فیلم کوتاه «اینجا برف‌ها آب نمی‌شوند» با شرکت در جشنواره پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم توانست رتبه نخست بخش فیلم داستانی این جشنواره را به خود اختصاص دهد.

این فیلم به مدت 9 دقیقه در سال 91 با مضمونی اجتماعی تولید شده و به امور زنان در جامعه پرداخته است.

«اینجا برف‌ها آب نمی‌شوند» به روایت زندگی سه زن در مکان‌هایی یکسان، اما در زمان‌های متفاوت می‌پردازد و مشکلات زنان را در جامعه بیان می‌کند. 

عوامل قوی موجب شده سعید نجاتی بتواند «اینجا برف‌ها آب نمی‌شوند» را در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی به نمایش گذاشته و نظر داوران با ذائقه‌های گوناگون را به خود جلب کند.

منصور حیدری، مجید نجاتی و نزهت بادی به ترتیب تصویر‌برداری، صدابرداری و نویسندگی این فیلم را عهده‌دار بودند.

این فیلم در چهار ماه نخست سال جاری در جشنواره‌های «پروانه‌های ایثار»،«خانواده کرمان» و «بررسی مسائل زنان در سلیمانیه عراق» شرکت کرده و جوایزی را به خود اختصاص داده است.

رضا ابوذر، داور جشنواره پیشگیری از اعتیاد اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دلیل توافق نظر هیئت داوران بر روی فیلم «اینجا برف‌ها آب نمی‌شوند» را ساخت فنی این فیلم و غنای محتوایی و داستان مرتبط با موضوع جشنواره دانست.

انتهای پیام/78005/ذ20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول