اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف قزوین خبر داد

برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی در قزوین

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین‌المللی در این استان خبر داد.

برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی اظهار داشت: محافل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان با حضور قاریان بین‌المللی در این استان برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به درخواست مکرر جامعه قرآنی و مردم متدین و ولایی استان قزوین مبنی بر افزایش محافل انس با قرآن کریم در این استان با حضور قاریان برتر و بین‌المللی امسال محافل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در دو روز و در شش مکان و پنج شهرستان استان قزوین با حضور قاریان ممتاز استانی، کشوری و بین‌المللی و همچنین استاد «فاروق احمد احمد ضعیف» برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین نیز از عموم مردم ولایی و متدین این استان برای حضور در این محافل دعوت کرد.

نوروزی بیان کرد: در شهرستان بویین زهرا این مراسم شنبه 29 تیرماه مصادف با یازدهم ماه مبارک رمضان از ساعت 14 در مسجد جامع این شهرستان برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری محفل انس با قرآن در آستان مقدس امامزاده منور خاتون (س) همزمان با یازدهم ماه مبارک رمضان از ساعت 22 در دانسفهان خبر داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اضافه کرد: این مراسم در 29 تیرماه از ساعت 18:30 در بقعه متبرک آقا سیدعلی موسوی شارینی‌ شهرستان تاکستان برگزار می‌شود.

نوروزی از برگزاری محفل انس با قرآن کریم همزمان با دوازدهم ماه رمضان از ساعت 14 در مسجد حضرت ابوالفضل شهرستان البرز خبر داد و گفت: این مراسم نیز در آستان مقدس امامزادگان احمد و محمود (ع) حصارخروان از ساعت 17:30 برگزار می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: مردم شهرستان قزوین یکشنبه 30 تیرماه همزمان با دوازدهم ماه مبارک رمضان از ساعت 19 نیز میزبان محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین‌المللی در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) هستند.

انتهای پیام/77002/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول