اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور قاریان شرق کرمان

محفل انس با قرآن در فهرج برگزار شد

محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته شرق استان کرمان در فهرج برگزار شد.

محفل انس با قرآن در فهرج برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، محفل انس با قرآن یکشنبه شب با حضور قاریان برجسته شرق استان کرمان در مسجد امام حسین (ع) فهرج برگزار شد و در این محفل که جمع زیادی از اقشار مختلف مردم فهرج حضور داشتند، قاریان برجسته قرآن شرق استان کرمان به تلاوت نورانی آیه‌های قرآن پرداختند.

خیرالله ابراهیمی امام جمعه فهرج در این مراسم با اشاره به موقعیت خاص شهرستان فهرج اظهار داشت: تاکنون در زمینه‌های قرآنی فعالیت‌های خوبی انجام شده است.

وی به نبود اعتبار لازم برای فعالیت‌های قرآنی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ساخت و تکمیل اماکن قرآنی در این شهرستان نیاز به اعتبار دارد که لازم است، خیران در این زمینه مشارکت کنند.

ابراهیمی با بیان اینکه دو مهد قرآن در شهرستان فهرج راه‌اندازی شده است، خواستار ساخت یک مرکز قرآنی در فهرج شد و گفت: یک قطعه زمین برای احداث مرکز قرآنی داده شده که برای ساخت آن نیاز به اعتبار داریم.

به گزارش فارس، طی دو سال گذشته در فهرج با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های مناسب فعالیت‌های خوبی در زمینه‌های قرآن در این شهرستان انجام شده که می‌توان به راه‌اندازی مهد قرآن، ساخت مرکز قرآنی سکهور و اعزام مربیان قرآن به روستاها و برگزاری محفل انس با قرآن در دورترین روستاهای این شهرستان اشاره کرد.

انتهای پیام/80013/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول