اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تبلیغات تیپ 12 قائم (عج) خبر داد

حضور برترین قاریان کشوری در محافل انس با قرآن سمنان

مدیر تبلیغات تیپ 12 قائم (عج) استان سمنان از حضور برترین قاریان شهرستانی، استانی و کشوری در محافل انس با قرآن کریم سمنان خبر داد.

حضور برترین قاریان کشوری در محافل انس با قرآن سمنان

محمد فلاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان، ضمن تشریح برنامه‌های پیش‏رو در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: امسال با برنامه‌ریزی و استفاده از تجربیات سالیان قبل در نظر داریم تا برنامه‌ای در شأن ماه مبارک رمضان برگزار کنیم که یکی از این برنامه‌ها، دعوت از برترین قاریان قرآنی در محافل انس با قرآن است.

وی اظهار کرد: خداوند متعال به عناوین مختلف، برنامه‌های متعددی را برای سعادت بندگانش تدارک دیده است که اگر بنده‌ای از صراط مستقیم منحرف شد، بتواند با استفاده از علائمی که او در مسیرش پیش‌بینی کرده است، دوباره به مسیر درست برگردد.

مدیر تبلیغات تیپ 12 قائم (عج) استان سمنان افزود: خداوند، ماه مبارک رجب را برای یادآوری نعمات و برکات و ماه مبارک شعبان را برای آماده‏ ساختن جسم و روح به منظور ورود به میهمانی خداوند تعالی و درک لحظه لحظه بارش باران رحمت الهی قرار داده است.

وی گفت: اگر بنده‌ای از ماه رجب و شعبان بگذرد و توشه‌ای از آن برنچیند، ماه رمضان بهترین فرصت برای پر کردن توشه خالی آخرت است.

فلاحی افزود: ماه مبارک رمضان مانند باران است؛ چرا که وقتی باران می‌بارد، همه جا را از کوه و دشت و تمام پستی و بلندی‌ها را سیراب می‌کند.

مدیر تبلیغات تیپ 12 قائم (عج) استان سمنان افزود: این کم‏ لطفی است زمانی که خداوند تبارک و تعالی عاشقانه بنده گناهکارش را می‌خواند تا او را نوید آخرتی همراه با سعادت بدهد، بنده غفلت کند و از این خوان پرنعمت تشنه و گرسنه برخیزد.

وی گفت: امید است بتوانیم در این ماه کمی به کارهایی که در طول سال انجام داده‌ایم، بیندیشیم و پوشه گناهان‏مان را برای همیشه پاک کنیم.

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول