اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل موسسه قرآنی نورالهدی مطرح کرد

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در ساری

مدیرعامل موسسه قرآنی نورالهدی پیشنهاد برگزاری محفل انسی با قرآن با حضور قاری بین‌المللی از کشور مصر را مطرح کرد.

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سیدمهدی احمدی صبح امروز در جمع اعضای شورای شهر ساری با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و بیان فضائل ضیافت الهی، اظهار داشت: بهترین کار در ماه مبارک رمضان، تلاوت آیات الهی، فهم و عمل به مضامین بلند قرآن است.

وی افزود: در ایام ماه مبارک رمضان در راستای ترویج فرهنگ قرآنی، موسسه فرهنگی قرآنی نورالهدی که بزرگ‌ترین و تخصصی‌ترین مرکز آموزش قرآن کریم است با بهره‌گیری از اساتید مجرب قرائت و حفظ قرآن در ادامه فعالیت‌های خود، برای اولین بار پیشنهاد دو اقدام خوب و خداپسندانه را به شهرداری ساری داده است.

احمدی تصریح کرد: برگزاری محفل انسی با قرآن با حضور قاری بین‌المللی از کشور مصر و نیز برگزاری نخستین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن برای سنین کمتر و بیشتر از 16 سال است که در دو بخش برادران و خواهران اجرا می‌شود.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه از شهردار و مسئولان امور فرهنگی این نهاد خدماتی، اجتماعی و فرهنگی خواستار پیگیری برگزاری مسابقات قرآنی در شهر ساری هستم، بیان داشت: مجری برپایی محفل انسی با قرآن موسسه نورالهدی است و شهرداری ساری نیز پیشنهاد برگزاری مسابقه حفظ و قرائت قرآن را در سوم مرداد ماه سال جاری و همچنین برگزاری محفل انس با قرآن در 11 مرداد که مصادف با 24 ماه مبارک رمضان است را پیگیری کند.

وی افزود: از علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقات مذکور درخواست می‌شود برای ثبت‌نام به موسسه نورالهدی مراجعه کنند.

احمدی یادآور شد: کلاس‌های ترم تابستان موسسه در رشته‌های حفظ و قرائت با 100 درصد افزایش نسبت به ترم گذشته آغاز شده است که این آمار بسیار خوب و قابل قبول است.

عضو شورای اسلامی شهر ساری در پایان سخنانش متذکر شد: از ریاست شورای اسلامی شهر درخواست می‌شود در پایان عمر شورای سوم گزارشی کامل از عملکرد خود در این دوره به مردم ارائه دهند.

انتهای پیام/86006/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول