اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار کرج خبر داد

برگزاری محافل انس با قرآن در تمام مساجد کرج

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج از برگزاری محافل انس با قرآن در تمام مساجد این شهرستان طی ماه مبارک رمضان خبر داد.

برگزاری محافل انس با قرآن در تمام مساجد کرج

رضا حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی سال‌های گذشته فعالیت‌های متعددی از سوی شهرداری کرج در حوزه‌های مختلف انجام شده است که بخش مهمی از این برنامه‌ها در حوزه فرهنگی است.

وی تصریح کرد: به طور قطع برای دستیابی به توسعه پایدار در یک شهرستان آن هم کلانشهری به وسعت شهرستان کرج که دارای بافت جمعیتی خاص و اقوام و فرهنگ‌های متعدد است، باید در همه حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی برنامه‌ریزی کلان و متوازن وجود داشته باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج افزود: اگر تنها به یک بعد نگاه کرده و در آن سرمایه‌گذاری و هزینه کنیم، هرگز به توسعه پایدار دست پیدا نمی‌کنیم.

حسینی با اشاره به تهاجم فرهنگی گسترده‌ای که علیه باورها و آرمان‌های ملت مسلمان ایران از سوی دشمنان خارجی و کشورهای غربی اعمال می‌شود، گفت: برای خنثی‌سازی تهاجم فرهنگی دشمنان باید از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فرهنگی و مذهبی خود استفاده کنیم.

* پیوند با مساجد مانع از انحراف نسل جوان می‌شود

وی ادامه داد: کشورهای غربی طی سال‌های گذشته تلاش و سرمایه‌گذاری بسیاری برای منحرف کردن ذهن نسل جوان ایران اسلامی داشته و نمی‌خواهند جوانان و نوجوانان ما رابطه عمیق با دین مبین اسلام داشته باشند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: این ماه بهترین فرصت برای بازسازی روحی و تعمیق باورهای معنوی مسلمان است.

حسینی گفت: شهرداری کرج نیز در راستای اهداف و برنامه‌های کلان و بلند مدت فرهنگی که دارد، برای این ماه برنامه‌ریزی ویژه‌ای دارد که یکی از مهمترین آنها برگزاری محافل انس با قرآن در تمام مساجد کرج است.

وی تصریح کرد: برگزاری مراسم معنوی قرآنی، قرائت کلام‌الله مجید و تعلیم مفاهیم قرآنی از ابتدای ماه مبارک رمضان در تمام مساجد کرج با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری این شهرستان انجام می‌شود.

حسینی تاکید کرد: یکی از مهمترین اهداف شهرداری کرج در برگزاری برنامه معنوی انس با قرآن، جذب بیشتر جوانان به مساجد و آموزش مفاهیم قرآنی به آن‌ها است و امیدواریم این برنامه در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان که با هدف دور کردن جوانان ما از مساجد انجام می‌شود، موثر باشد.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول