اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور قاریان برجسته کشوری صورت می‌گیرد

برگزاری محافل انس با قرآن در زرند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان زرند گفت: محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برتر استان و کشور در زرند برگزار می‌شود.

برگزاری محافل انس با قرآن در زرند

حجت‌الاسلام علی جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زرند با تبریک حلول ماه پرفیض و برکت رمضان ‌‌اظهار داشت: ‌رمضان ماه خدا و رحمت و بخشش گناهان است‌،‌ ماهى‌ که در آن به میهمانى خدا دعوت شده‌ایم و ما را در این ماه از کسانى قرار داده‌اند که شایسته لطف و کرامت خداوند هستیم.

وی ابراز داشت: از پروردگار خود بخواهیم که شیاطین را بر ما مسلط نکند و نباشیم از کسانی که ماه رمضان تمام می‌شود و هیچ بهره‌ای نمی‌برد، بلکه جزو کسانی باشیم که لطف باری تعالی در این ماه شامل حال ما شود و ‌تا می‌توانیم از فرصت‌های‌‌ این ماه ‌نهایت استفاده را ببریم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان زرند از ویژه برنامه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی در ماه مبارک رمضان ‌خبر داد و گفت‌: در این ماه برنامه‌های مختلفی در سپاه ناحیه برگزار می‌شود که از جمله آنها محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برتر استان و کشور است.

وی تصریح کرد: برگزاری جلسات روخوانی، روانخوانی، تجوید و تفسیر قرآن کریم، برگزاری کلاس آموزشی نورمبین شامل تجوید و درک مفاهیم قرآن کریم ویژه پاسداران و کارکنان وظیفه‌، برگزاری نشت اعتقادی، اخلاقی و سیاسی، بیا‌ن احکام در بین‌الصلاتین و آموزش غیر‌حضوری کارکنان‌ از دیگر برنامه‌ها است.

جعفری از دیگر برنامه‌ها توسط بسیجیان حوزه و پایگاه‌های مقاومت در ماه مبارک ر‌ا ‌برپایی محافل انس با قرآن کریم‌،‌ نشست هیئت‌های قرآنی بسیج سپاه شهرستان زرند، برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآن کریم در رشته‌های مختلف، برگزاری شبی در محضر قرآن کریم با حضور قاریان برتر، اجرای طرح با شهدا‌ در ضیافت نور‌، برگزاری ختم قرآن کریم و ختم صلوات‌، ‌برپایی نشست‌هایی تربیتی‌، اعتقادی و قرآنی با حضور حلقه‌های‌ طرح صالحین‌، نشست انس و مودت بسیجیان و ده‌ها برنامه دیگر عنوان کرد.

انتهای پیام/80022/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول