اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت‌احوال استان زنجان خبر داد

بیشترین نرخ ولادت استان زنجان در شهر خدابنده

مدیرکل ثبت‌احوال استان زنجان گفت: بیشترین نرخ ولادت در استان زنجان مربوط به شهرستان خدابنده است.

بیشترین نرخ ولادت استان زنجان در شهر خدابنده

سید موسی متوسلین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ثبت وقایع حیاتی چهارگانه از جمله فعالیت‌هایی است که به صورت مستمر توسط اداره کل ثبت‌احوال استان زنجان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته نرخ ولادت در استان زنجان 19 بود، اضافه کرد: بر اساس برآورد صورت گرفته بیشترین نرخ ولادت در استان زنجان طی سال گذشته مربوط به شهرستان خدابنده با 22،5 و کمترین نرخ مربوط به شهرستان طارم با 17،1 بود.

مدیرکل ثبت‌احوال استان زنجان در ادامه نرخ وفات ثبت شده در استان زنجان را طی سال گذشته 5،1 اعلام کرد و گفت: با بررسی به عمل آمده بیشترین آمار ثبت وفات در استان زنجان طی سال گذشته مربوط به شهرستان ماهنشان با 5،91 و کمترین آن مربوط به شهرستان خرم‌دره با 4،65 بود.

وی همچنین نرخ ازدواج ثبت شده در استان زنجان را طی سال گذشته 17،5 عنوان کرد و افزود: با برآورد صورت گرفته سال گذشته بیشترین نرخ ازدواج در شهرستان زنجان با 20،11 و کمترین آن در شهرستان ایجرود با 7،91 بود.

متوسلین در ادامه نرخ طلاق ثبت شده در استان زنجان را مدت مذکور 1،9 عنوان کرد و گفت: سال گذشته بیشترین نرخ طلاق در شهرستان زنجان با 2،37 درصد و کمترین آن در شهرستان ماهنشان با 0،78 درصد بود.

انتهای پیام/73005/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول