اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان

جوانان مدال‌آور زنجانی از مسابقات جهانی آلمان تجلیل شدند

علیرضا احمدی و ایرج بختیاری دو جوان مدال‌آور زنجان از مسابقات جهانی مهارت آلمان توسط مسئولان استان زنجان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان تجلیل شدند.

جوانان مدال‌آور زنجانی از مسابقات جهانی آلمان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، قاسم صیادی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی استان زنجان با اشاره به موفقیت دو جوان زنجانی در مسابقات جهانی مهارت آلمان اظهار داشت: این موفقیت‌ها از افتخارات استان محسوب می‌شود.

وی به رتبه‌های برتر جوانان استان زنجان طی چند سال گذشته در مسابقات مهارت‌های ملی اشاره کرد و افزود: موفقیت‌های جوانان زنجانی وقتی برجسته می‌شود که آنها با عملکرد استان‌هایی با ظرفیت زنجان مقایسه شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان سابقه برگزاری مسابقات جهانی مهارت را 63 سال عنوان و تصریح کرد: ایران بعد از انقلاب از سال 2011 به مسابقات وارد شده است.

وی نخستین مقام تیم ملی مهارت ایران را در مسابقات جهانی 2011 لندن 35 دنیا اعلام و اضافه کرد: با تلاش‌های انجام شده این رتبه در آخرین مسابقات به چهارم جهانی ارتقا یافته است.

صیادی نقش جوانان زنجانی را در کسب رتبه‌های جهانی برجسته دانست و افزود: طی سه سال گذشته تیم مهارت استان زنجان همواره رتبه نخست کشوری را داشته است.

وی با بیان اینکه مسابقات مهارت از مرحله شهرستانی آغاز و تا مرحله ملی و در نهایت جهانی ادامه می‌یابد، تصریح کرد: تعداد نفرات حاضر در مسابقات مهارت استان زنجان از 503 نفر سال 89 به 2 هزار و 950 نفر در سال‌جاری افزایش داشته که بیانگر رشد قابل توجه طی چند سال است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان توالی تکرار رتبه‌های نخست کشوری توسط تیم مهارت استان زنجان را بیانگر تلاش‌های و اقدامات مطلوب انجام شده دانست و گفت: این موضوع توان آموزشی موجود در استان را هم نمایان می‌کند.

وی با بیان اینکه تیم روباتیک استان زنجان که به همراه تیم ملی مهارت در مسابقات جهانی مهارت آلمان حضور یافته بود موفق به کسب مدال نقره شده است، ادامه داد: این مدال با یک اختلاف نسبت به تیم کره نقره شده است.

صیادی به افزایش چندین برابری استانداردهای تعریف شده در استان زنجان نسبت به چند سال پیش اشاره و تصریح کرد: تعداد استانداردهای تعریف شده در استان به 6 هزار استاندارد رسیده است.

وی ابراز امیدواری کرد، تیم مهارت استان زنجان در مسابقات جهانی آینده که در برزیل برگزار می‌شود در رشته‌های بیشتر شرکت کرده و موفقیت‌های بیشتری کسب کند.

در این جلسه علیرضا احمدی و ایرج بختیاری دو جوان مدال‌آور زنجانی در مسابقات جهانی مهارت تقدیر شدند.

انتهای پیام/73004/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول