اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان:

25 درصد از درآمد مدارس خاص به هوشمندسازی اختصاص می‌یابد

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: 25 درصد از درآمد مدارس خاص در این شهرستان به هوشمندسازی اختصاص می‌یابد.

25 درصد از درآمد مدارس خاص به هوشمندسازی اختصاص می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان سید محمد مولوی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: شورای آموزش و پرورش آبادان در سال گذشته عملکرد مناسبی را داشت و امیدواریم در سال‌جاری نیز شاهد بهبود فعالیت این شورا باشیم.

وی افزود: در جلسه امروز شورای آموزش و پرورش سه مسئله هوشمندسازی مدارس، پروژه مهر و کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان ادامه داد: در خصوص هوشمندسازی مدارس این طرح مصوبه هیئت دولت است و حداقل باید یک کلاس از هر مدرسه‌ای هوشمند شود.

مولوی تصریح‌کرد: البته در این راستا مدارس نیازمند کمک‌های والدین دانش‌آموزان هستند چراکه با توجه به هزینه‌های موجود در مدارس سرانه اختصاص یافته به آنها پوشش هزینه‌ها را نمی‌دهد.

وی اضافه‌کرد: مدارس خاص از جمله مدارس شاهد، هیئت‌امنایی و تیزهوشان مشکلی در زمینه هوشمندسازی ندارد و اکثر آن‌ها این کار را انجام داده‌اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان خاطرنشان‌کرد: همچنین قرار است 25 درصد از درآمدهای این مدارس به طرح هوشمندسازی اختصاص داده شود.

مولوی افزود: در خصوص مدارس دولتی نیز هوشمندسازی  کلاس‌ها با کمک والدین دانش‌آموزان انجام خواهد شد.

وی در ادامه گفت: پروژه مهر در آموزش و پرورش آبادان از اردیبهشت‌ماه کار خود را آغاز کرده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان ادامه داد: اعضای آن در قالب چهار کمیته سازمان‌دهی به انجام اقدامات و  برنامه‌ریزی‌های لازم پرداختند.

مولوی تصریح‌کرد: براین اساس در زمینه ثبت‌نام دانش‌آموزان خوشبختانه اقدامات مناسبی انجام شده است و طبق آمار اعلام شده آبادان در رتبه دوم خوزستان در زمینه ثبت‌نام دانش‌آموزان قرار دارد.

وی اضافه‌‌کرد: این در حالی است که در سال گذشته این شهرستان در این ایام در رتبه 21 قرار داشت و امسال با برنامه‌ریزی مناسب جهش بسیار خوبی انجام شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان خاطرنشان‌کرد: در زمینه کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت نیز قرار است کارگروهی تشکیل و نسبت به شناسایی آن‌ها برای ارائه کمک‌های مختلف قبل از آغاز سال تحصیلی اقدام شود.

انتهای پیام/72008/ر30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول