اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش شادگان خبر داد

رقابت 2039 داوطلب کنکور سراسری 92 در شادگان

رئیس اداره آموزش و پرورش شادگان از رقابت دو هزار و 39 داوطلب کنکور سراسری 92 در این شهرستان خبر داد.

رقابت 2039 داوطلب کنکور سراسری 92 در شادگان

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، حبیب حاجی‌زاده صبح امروز در جلسه ستاد آموزش و پرورش شهرستان که با حضور جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شادگان برگزار شد، اظهار کرد: خانواده‌ها بدانند که موقع ثبت‌نام نباید وجهی بپردازند و مدیران مدارس نیز نباید وجهی دریافت کنند.

وی افزود: اگر مدرسه‌ای وجهی غیر از پول بیمه و پول کتاب دریافت کرد ادارات بازرسی این اداره کل در سطح شهرستان‌ها فعال هستند و دائم سرکشی می‌کنند والدین می‌توانند به آن‌ها گزارش دهند.

*خانواده‌ها برای پرداخت پول ثبت‌نام مدارس توجیه شوند

رئیس اداره آموزش و پرورش شادگان با بیان اینکه مدارس نباید هنگام ثبت‌نام از اولیا وجهی دریافت کنند زیرا گرفتن پول هنگام ثبت‌نام دانش‌آموزان ممنوع است، گفت: ممکن است برخی از خانواده‌ها توجیه نباشند و مبالغی که بابت کتاب و بیمه می‌پردازند را گزارش دهند ولی در سراسر کشور اینطور است که در این مورد، باید وجه در هنگام ثبت‌نام پرداخت شود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مطلوب کنکور سراسری در این شهرستان خاطرنشان کرد: کنکور سراسری 92 در پنج رشته در این شهرستان برگزار شد.

حاجی‌زاده ادامه داد: 168 نفر در رشته ریاضی فیزیک، 22 نفر در رشته هنر، 659 نفر در رشته علوم تجربی، 81 نفر در رشته زبان‌های خارجی، هزار و 109 نفر نیز در رشته علوم انسانی که جمعا تعداد دو هزار و 39 داوطلب به رقابت پرداختند.

وی در پایان گفت: داوطلبان آزمون سراسری کنکور 92 در دو محل دانشگاه پیام نور مرکز شادگان و اداره آموزش و پرورش و در 11 حوزه امتحانی در شهرستان شادگان به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/72001/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول