اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون:

ماه رمضان بهار قرآن و بازگشت به سوی حق است

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: ماه مبارک رمضان بهار قرآن، توبه و بازگشت به سوی حق است.

ماه رمضان بهار قرآن و بازگشت به سوی حق است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردخون، بهرام حسینی‌پناه عصر امروز در جلسه با فرهنگیان منطقه بردخون، با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: رمضان زمان اندیشه و بازگشت به سوی پروردگار متعال است، باید بکوشیم هر آنقدر توان داریم، قرآن را قرائت کنیم و ضمن توبه از گناهان و خطاها، با جسم و جانی پاک در پیشگاه خداوند حاضر شویم.

وی افزود: فرهنگیان نقش برجسته‌ای در میان مردم دارند، بنابراین همه وظیفه داریم در مجالس و محافل دینی و قرآنی حضوری منسجم داشته باشیم و از این فرصت ارزشمند برای پاکسازی و طهارت بهره‌برداری کنیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون با ارائه گزارشی از حضور در اجلاس رؤسا گفت: طرح تحول بنیادین با همت و تلاش همه فرهنگیان به رشد و بالندگی خود نزدیک می‌شود، اما لازم است تا اجرای قطعی و کامل سند تحول بنیادین همه توان خود را به کار بگیریم و ذره‌ای از این هدف کوتاه نیائیم.

حسینی‌پناه با یادآوری موفقیت‌های بزرگ منطقه در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی، یادآور شد: به تازگی یکی از دانش‌آموزان منطقه به نام فرشته مغدانی، دانش‌آموز کلاس دوم هنرستان کاردانش شهیده قایدی بردخون رتبه اوّل استان را در بخش شعر کسب کرده و با حضور در مسابقات کشوری شعر در اصفهان مقام برگزیده شعر کشوری را نیز به دست آورده است.

در ادامه پیرامون موضوعات مختلف به‌ویژه ساماندهی کلاس‌های درس و نیروی انسانی منطقه بحث و گفت‌وگو شد و حاضران به بیان نظرات و راهکارهای خود پرداختند.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول