اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم خبر داد

راه‌اندازی 5 مدرسه خاص در شهرستان جم

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم از راه‌اندازی 5 مدرسه خاص در شهرستان جم خبر داد.

راه‌اندازی 5 مدرسه خاص در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حسین اسکندری ظهر امروز در نشست با منتخبان شورای اسلامی شهر جم ضمن تبریک فرارسیدن ماه رمضان، ماه مهمانی خدا و آرزوی توفیق برای همه در این ماه پرخیر و برکت از همکاری و تعامل مطلوب شورای اسلامی شهر تقدیر کرد.

وی گزارشی از عملکرد و موفقیت‌های آموزش و پرورش طی سال‌های گذشته ارائه کرد و افزود: با توجه به اینکه آموزش و پرورش به‌صورت مستقیم و غیر مستقیم با بخش عظیمی از جامعه سر و کار دارد و به تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی مطالبات به حق مردم بزرگوار شهرستان در راه تعلیم و تربیت باشد، تمام تلاش ما در شهرستان ایجاد تعامل با آحاد مردم به‌ویژه دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا بوده است که حاصل این تعامل کسب موفقیت‌های بسیار خوب در سطح استان و کشور بوده است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم خاطرنشان کرد: علیرغم مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها و سیاست‌های مغرضانه کشورهای غربی، شاهد اقدامات و موفقیت‌های خوبی در حوزه آموزش و پرورش بودیم که مقام اول استانی در زمینه هوشمندسازی مدارس، کسب مقام دوم در زمینه عملکرد آموزش و پرورش در بین 17 شهرستان و مناطق استان و مقام‌های برتر مسابقات فرهنگی و هنری در سطح کشور از این موفقیت‌هاست.

اسکندری از راه‌اندازی 5 مدرسه خاص در شهرستان جم خبر داد و ابراز داشت: تاسیس 2 مدرسه شاهد دخترانه و پسرانه برای نخستین بار در شهرستان، تاسیس 2 مدرسه بزرگسالان برای نخستین بار در شهرستان و تاسیس دبیرستان نمونه دولتی برای نخستین بار در شهرستان از موفقیت‌های این مجموعه است.

وی بیان کرد: راه‌اندازی انجمن خیرین مدرسه‌ساز و مقام اول قبولی دانش‌آموزان هنرستان کار آفرین در کشور و ... از این جمله است.

رئیس آموزش و پرورش جم ضمن تقدیر از همکاری سازنده شورای اسلامی برای منتخبین مردم شهر جم نیز آرزوی موفقیت کرد.

علیرضا سجادی‌زاده، رئیس شورای اسلامی شهر جم نیز با بیان اینکه تقویت آموزش و پرورش، تقویت پایه‌های علمی شهرستان است از آمادگی مجموعه شورای اسلامی شهر جم برای هرگونه همکاری با آموزش و پرورش خبر داد و افزود: تا آنجایی که قوانین و مقررات اجازه دهد همانند گذشته در راستای اعتلای تعلیم و تربیت شهرستان آماده خدمت‌رسانی هستیم.

در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر جم به بیان دیدگاه‌های خود در مورد مسائل و مشکلاتی که آموزش و پرورش با آن مواجه است و راهکارهای برون رفت از مشکلات پرداختند و آمادگی خود را برای همکاری با مجموعه آموزش و پرورش اعلام کردند.

انتهای پیام/2451/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول