اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی:

23 پروژه بهزیستی در استان مرکزی به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از آماده بودن 23 طرح برای بهره‌برداری همزمان با هفته بهزیستی در شهرهای استان خبر داد.

23 پروژه بهزیستی در استان مرکزی به بهره‌برداری می‌رسد

رضا ربیعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در هفته بهزیستی 23 طرح و پروژه در شهرهای مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه‌ای نیز اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: افتتاح منزل مسکونی مددجویی، افتتاح بازارچه گروه همیار، افتتاح سالن پرورش قارچ دکمه‌ای، افتتاح مرکز اورژانس اجتماعی، مهد کودک آدینه، سالن ورزشی، افتتاح مسکن خود مالکی، راه‌اندازی موسسه خیریه امام خمینی در میلاجرد، راه‌اندازی مرکز مداخله در خانواده به منظور کاهش طلاق و بهره‌برداری از مرکز غربالگری شنوایی نوزادان از جمله طرح‌های قابل بهره‌برداری در این هفته است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی افزود: افتتاح مهد قرآنی گل‌های بهشت، موسسه پیشگیری انعکاس، واحد شنوایی‌سنجی مرکز شهدا، گروه همیار رستاک کسری، افتتاح نمایشگاه دستاوردهای مددجویی، پایگاه داوطلبین همیار و ... از دیگر پروژه‌های عمرانی است که به مناسبت هفته بهزیستی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

ربیعی برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارکنان در رشته‌های فوتبال، والیبال، دارت، تنیس روی میز، طناب کشی و ...، برگزاری جشنواره کوهنوردی خانوادگی، برپایی جشن، بازدید از مراکز نمونه و گروه‌های همیار، دیدار با امام جمعه و استاندار، ارائه خدمات توانبخشی و مشاوره رایگان، تجلیل از خادمان و معلولان نخبه، سخنرانی در نماز جمعه و ... را نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام عنوان کرد.

انتهای پیام/87006/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول