اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ارزوئیه:

سبک زندگی اسلامی مشکلات شهر و جامعه را برطرف می‌کند

فرماندار ارزوئیه گفت: اگر همه کار خودشان را بر اساس الگوی سبک زندگی اسلامی انجام دهند، هیچ مشکلی در شهرها و جوامع پیش نمی‌آید.

سبک زندگی اسلامی مشکلات شهر و جامعه را برطرف می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارزوئیه، حسین موسی‌علی شامگاه دوشنبه در جلسه تودیع و معارفه رئیس ارشاد این شهرستان اظهار داشت: در تمام کره زمین 1.5 میلیارد نفر مسلمان وجود دارد، اما از این تعداد در کشورهای مسلمان اندک افرادی هستند که زندگی آنها بر اساس اسلام باشد.

وی افزود: در عربستان که ادعای مسلمانی می‌کنند چه اتفاقی افتاده است که حتی در برخی از موارد از کفار تندروتر هستند، چرا زندگی افراد دیگر رنگ و بوی اسلامی را ندارد.

موسی‌علی بیان داشت: ما مسلمان و شیعه هستیم، زندگی ما باید با دیگران تفاوت زیادی داشته باشد، اگر همه کار خودشان را بر اساس الگوی اسلامی انجام دهند، هیچ مشکلی در جامعه پیش نمی‌آید.

وی گفت: اگر همه وظیفه خودشان را انجام دهند، چیزی گران نمی‌شود، دلال دلالی و دغل نمی‌کند و هیچ گدایی وجود ندارد، چرا در جلسات که ما بررسی می‌کنیم در ماه مبارک رمضان کالاهای اساسی کم می‌شود.

فرماندار ارزوئیه خاطر نشان کرد: انقلاب ما معمولی نبود، انقلاب ما انقلاب فرهنگی است و انقلاب ما بر مبنای برنامه‌ای بزرگ نوشته شده است و برای دانستن نیاز به اسلام‌شناس داریم.

وی بیان داشت: اگر برخی اسلام را دارای عیب می‌دانند، جاهل هستند، این ما مسلمانان هستیم که اسلام را کامل انجام نمی‌دهیم، پس عیب از ما است نه از اسلام و این را مدنظر قرار دهیم.

موسی‌علی ابراز داشت: دشمن برای فرهنگ ما نقشه دارد و برنامه‌ریزی و هزینه کرده است تا جوانان ما را از راه اسلام منحرف کند و در زمینه مقابله با دشمنان وزارت ارشاد وظیفه سنگینی دارد.

موسی‌علی با بیان اینکه اگر آسیب‌شناسی و کار نکنیم دشمن پیروز می‌شود و ما شکست می‌خوریم، گفت: ارشاد ارزوئیه به لطف خدا خیلی موفق بوده و نه تنها من بلکه تمام ارگان‌ها از این اداره و آقای سیف‌الدینی راضی هستند.

انتهای پیام/80024/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول