اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام دهنوی:

پرهیز از افراط و تفریط از ویژگی‌های سبک زندگی مهدوی است

حجت‌الاسلام دهنوی گفت: احترام به حقوق اعضای خانواده، پرهیز از افراط و تفریط در همه امور از ویژگی‌های سبک زندگی مهدوی است.

پرهیز از افراط و تفریط از ویژگی‌های سبک زندگی مهدوی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام حسین دهنوی ظهر امروز در همایش سبک زندگی مهدوی که به همکاری فرهنگسرای انتظار و کانون مهدویت دانشگاه فردوسی مشهد در دانشکده علوم پایه فردوسی برگزار شد، اظهار کرد: سبک زندگی مهدوی یعنی سبک مطلوب و مورد قبول امام زمان(عج) و باید در نظر بگیریم که چطور زندگی کنیم تا امام زمان(عج) از ما راضی باشند.

وی ادامه داد: آن گونه زندگی کنیم که مطلوب حضرت مهدی (عج) باشد، باید آموزه‌های دینی را ملاک و معیار خود قرار دهیم، زندگی خوب که همراه با آسایش و آرامش باشد از واجبات دین مبین اسلام است که باید به آن توجه ویژه شود.

این کارشناس خانواده با اشاره به اینکه مهدویت و معنویت در زندگی خانواده‌ها باید رشد پیدا کند، گفت: زندگی مهدوی یعنی؛ براساس واجبات الهی زندگی کرد، به فرمایشات کلام خدا در قرآن کریم توجه کرده و از محرمات دوری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر مراقب رفتارهای اجتماعی خود باشیم و در خانواده رضایت اعضای خانواده خود را در نظر بگیریم می‌توانیم در مسیر زندگی مهدوی گام برداریم.

دهنوی تصریح کرد: احترام به حقوق اعضای خانواده، اجتماع، پرهیز از افراط و تفریطی در همه امور از ویژگی‌های سبک زندگی مهدوی است.

در ادامه علی رضازاده، مدیر فرهنگسرای انتظار اظهار کرد: امروز فرهنگسرای انتظار 140 کانون مهدوی در سطح شهر مشهد دارد و در هر نقطه‌ای از شهر به فعالیت مهدوی می‌پردازد.

وی ادامه داد: در حال حاضر 800 همیار با مجموعه فرهنگسرای انتظار در عرصه‌های مهدویت با موضوع و عرصه‌های مختلف فرهنگی، ادبی، اجتماعی و هنری فعالیت می‌کنند.

مدیر فرهنگسرای انتظار گفت: هم‌اکنون 100 ایستگاه مهدوی در 100 نقطه شهر مشهد به ارائه خدمات مهدوی در دهه مهدویت می‌پردازند.

انتهای پیام/70004/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول