اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار تویسرکان مطرح کرد

سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی راهبرد مقابله با فرهنگ غرب

معاون فرماندار تویسرکان اشاعه و نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی‌ ـ ایرانی در خانواده و جامعه از راهکارهای راهبردی برای مقابله با ترویج فرهنگ زندگی غرب در کشور دانست.

سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی راهبرد مقابله با فرهنگ غرب

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، یحیی خورشید‌خانی پیش از ظهر امروز در همایش حجاب و عفاف در تویسرکان، با بیان اینکه بهترین برنامه و قوانین اجتماعی را دین مبین اسلام برای ما تعریف کرده است، اظهار داشت: به‌کارگیری این اصول و ارزش‌های الهی در تمام لایه‌های اجتماع سعادتمندی و موفقیت را به ما هدیه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه شناخت مبانی دینی در خصوص اعضای یک خانواده در استحکام بنیان این کانون نقش اساسی دارد، افزود: زنان به عنوان محور اصلی خانواده در تحقق این مهم در چارچوب خانه نقش‌آفرین است.

معاون فرماندار تویسرکان محوریت انسجام‌بخشی به اعضای یک خانواده را زن دانست و تصریح کرد: تلاش بی‌قفه مردان در سایه حضور مدیری مدبر همانند بانوان منتج به نتیجه اثرگذار و موفق می‌شود.

وی افزود: مادران ما باید با آگاهی و نگاه هوشمندانه خانواده را مدیریت کنند چراکه آینده کشور در دستان آنها شکل می‌گیرد.

خورشیدخانی نمونه بارز اثرگذاری تربیت مدبرانه مادران ایران‌زمین را دلاورمردی و ایثار هشت ساله فرزندان این مدیران عزت‌مند دانست و تصریح کرد: اقتدار، رشد و توسعه هر اجتماع وابسته به چگونگی نحوه تربیت و آموزش نسل نوجوان و جوان توسط مادران آن جامعه بستگی دارد.

وی با تاکید بر اینکه رفتار و منش شما مادران الگویی ارزشی برای فرزندان شماست، اضافه کرد: زنان ما باید هوشیار باشند و ارزش و عزت خود را به افکار و اندیشه‌های غلطی که تنها سبب تحقیر شخصیت انسانی آنها می‌شود، معاوضه نکنند.

معاون فرماندار تویسرکان ترویج سبک زندگی غرب را از اهداف استکبار خواند و تأکید کرد: دشمنان ما امروز به دلیل شکست مفتضحانه‌ای که از فرزندان ایران اسلامی در جنگ سخت‌افزاری خورده‌اند با برنامه‌های نرم فریبنده وارد شده و تلاش دارد عزت و شکوه را از خانوده‌های ایرانی بگیرد.

وی گسستگی خانوداه ایرانی از اندیشه‌های پلید استکبار است، بیان کرد: بدحجابی یکی از عناصر مهم در سست شدن بنیان خانواده است که با ترفندهای نرم امروز در جامعه ما رسوخ پیدا کرده است.

خورشیدخانی اشاعه و نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی در خانواده و جامعه را از راهکارهای راهبردی برای مقابله با ترویج فرهنگ غرب در کشور دانست.

وی ادامه داد: حجاب باعث مصون ماندن زن از آسیب‌ها می‌شود و این مصونیت خود زمینه را برای رشد فردی و اجتماعی آن در هر جایگاه و مسئولیتی مهیا می‌کند.

معاون فرماندار تویسرکان با تأکید بر اینکه بد‌حجابی بانوان سلامت اجتماع را به خطر می‌اندازد، افزود: آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به جامعه هدف به منظور شناخت از پیامدهای بدحجابی یک امر ضروری در گسترش آن است.

انتهای پیام/89010/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول