اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زیراب سوادکوه:

سوادکوه رتبه نخست تعداد شهدای کشوری را دارد

امام جمعه زیراب سوادکوه با اشاره به ولایتمداری مردم سوادکوه، گفت: شهرستان سوادکوه از نظر درصد شهدا نسبت به جمعیت رتبه نخست کشوری را دارد.

سوادکوه رتبه نخست تعداد شهدای کشوری را دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی صبح امروز در دیدار با چند تن از خانواده شهدای زیراب با اشاره به اینکه بیان ارزش شهدا در وقت مختصر دشوار است، گفت: امام حسین (ع) به عنوان سید و الگوی شهدا و آزادگان هنگامی که علی اصغر (ع) به شهادت رسید دامنش را تکاند و فرمود: خدایا هر چه داشتم دادم و شهدا با خدا معامله کرده‌اند.

امام جمعه زیراب با تاکید بر اینکه شهدای ما دنیا را به قیامت و بهشت فروختند، افزود: کسی که جانش را در راه خدا نثار کند به معنای آن است که با اخلاص عمیق در راه خدا گام برداشته است و در مسیر احیا و تقویت شریعت محمدی (ص) تلاش کرده است.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم به عنوان وظیفه ما برای پاسداری از آرمان‌های شهدا است، خاطرنشان کرد: شهدا از بین بهترین و پاک‌ترین افراد جامعه گلچین شده‌اند.

رضایی با اشاره به گزارش یکی از کارشناسان کشوری در ارتباط با آمار شهدا، تصریح کرد: شهرستان سوادکوه از نظر درصد شهدا نسبت به جمعیت رتبه اول کشوری را دارد که بیانگر ولایتمداری و اعتقادات دینی مردم این شهرستان است.

امام جمعه زیراب یادآوری کرد: مهربانی و صداقت و امانت شهدا، زبانزد خاص و عام است.

انتها ی پیام/86015/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول