اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از حاشیه‏ های جالب یادواره شهدای زینبیه شاهرود گزارش می‏دهد

از تکبیرهای مردم در خلال سخنرانی سردار شعبانی تا عروج پدران شهدا

یادواره 60 شهید منطقه زینبیه شاهرود حاشیه‏ های جالبی از تکبیرهای متعدد مردم در خلال سخنرانی سردار شعبانی تا عروج پدران شهدا نزد فرزندانشان داشت.

از تکبیرهای مردم در خلال سخنرانی سردار شعبانی تا عروج پدران شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، شامگاه پنجشنبه سومین یادواره 60 شهید منطقه زینبیه شاهرود که با حضور سردار محمد شعبانی، معاون مجتمع آموزشی امام حسین (ع) سپاه و مشارکت گسترده اقشار مختلف مردم، روحانیون، مسئولان نظامی و انتظامی و خانواده معظم شهدا در مسجد زینبیه شاهرود برگزار شد، حاشیه‏ های جالبی داشت.

نکته قابل توجه یادواره 60 شهید منطقه زینبیه شاهرود این بود که در خلال سخنرانی سردار شعبانی، مردم با تکبیرهای متعدد، سخنان وی را تائید می‌کردند و انتظار داشتند وی بیشتر از پشت پرده انتخابات 92 صحبت کند که چون ساعت به 12 نیمه شب نزدیک شده بود، وی سخنان خود را ادامه نداد.

در این یادواره که با شکوه خاصی برگزار شد، پدران شهدا اندک بودند و این نشان از عروج آنان نزد فرزندان شهیدشان داشت.

حاضران بار دیگر تأکید کردند که بی‌توجهی ما به خانواده‌های شهدا که به گفته رهبر عزیزمان نباید بگذاریم پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم زندگی روزمره‌ به فراموشی سپرده شوند، هیچ توجیهی ندارد و یاد و نام همه پدران و مادران شهدا باید گرامی داشته شود.

این یادواره به یاد سرداران و 60 شهید منطقه زینبیه برگزار شد که از جمله این سرداران شهید می‌توان به حسین غنیمت‌پور، منصور جلالی، حسن عرب‌عامری، مهدی صباغان، شیخ‏ محمد تهرانی، بشیر باقری، حاج‏ کریم حیدریان، علی‏ اصغر بوجار و سعید قزوینی اشاره کرد.

همچنین در بین این شهدا، شهدای دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای مبارزه با تروریسم و مواد مخدر و انفجار کنسول‏گری ایران در افغانستان نیز مشاهده می‏شود.

در این یادواره، قرائت قرآن کریم توسط قاری ممتاز کشوری، وحیدالدین وحیدنیا انجام شد.

انتهای پیام/2249/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول