اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنارک:

وحدت بین شیعه و سنی با اقدامات حقیرانه دشمنان خدشه‌دار نمی‌شود

امام جمعه کنارک گفت: دشمنان نظام اسلامی آگاه هستند که وحدت میان شیعه و سنی در استان سیستان و بلوچستان با اقدامات تروریستی و حقیرانه آن‌ها خدشه‌دار نمی‌شود.

وحدت بین شیعه و سنی با اقدامات حقیرانه دشمنان خدشه‌دار نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کنارک، حجت‌الاسلام موسی زارعی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان ضمن اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان در میان شیعه و سنی خطاب به نمازگزاران اظهار داشت: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، همه مسلمانان به ضیافت الهی دعوت می‌شوند.

وی افزود: مسلمانان باید با استفاده از لحظه‌های ارزشمند ماه رمضان، بهره کافی را از این ماه پرخیر و برکت کسب کنند.

امام جمعه کنارک ضمن اشاره به عملیات تروریستی ناکام که در هفته گذشته در چابهار رخ داد تصریح کرد: ناکامی عملیات انتحاری روز سه‌شنبه در مقابل مقر نیروی انتظامی نشانگر ناتوانی دشمنان در نفوذ به تشکیلات دفاعی نظام است.

زارعی ادامه داد: دشمنان پس از سال‌ها مواجهه نظامی با جمهوری اسلامی ایران هنوز پی به افکار پیچیده و دقیق دفاعی ما نبرده‌اند.

خطیب جمعه کنارک بیان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی برای اینکه بتوانند قدرت مسلمانان را کاهش داده و سلطه خود را بر بلاد اسلامی گسترش دهند تمام تلاش خود را برای ایجاد تفرقه در دنیای اسلام به کار می‌بندند.

وی اذعان داشت: مردم ایران همواره با شعور و بصیرت مثال‌زدنی خود که برگرفته از آموزه‌های دینی است، نقشه‌های متعدد دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند.

انتهای پیام/75002/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول