اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

فعالیت‌های بسیج سازندگی رضایت‌مندی و محرومیت‌زدایی را به همراه دارد

استاندار زنجان گفت: فعالیت‌های بسیج سازندگی در اردوهای طرح هجرت رضایت‌مندی، کاهش محرومیت و محرومیت‌زدایی را به همراه دارد.

فعالیت‌های بسیج سازندگی رضایت‌مندی و محرومیت‌زدایی را به همراه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد بعدازظهر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای هجرت بسیج سازندگی استان زنجان اظهار کرد: اردوهای طرح هجرت جزو یکی از طرح‌های نهادینه شده کشورمان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت و برنامه‌های طرح هجرت از جایگاه خوبی برخوردار است، تصریح کرد: برکات اردوهای هجرت برای مدیران، دستگاه‌های اجرایی و دریافت‌کنندگان خدمات شفاف و ملموس است.

استاندار زنجان با بیان اینکه برکات معنوی اردوهای جهادی کاملاً مشخص است، گفت: محرومیت‌زدایی به شکل کارآموزی و کارآفرینی در طرح هجرت برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات خوب اردوهای جهادی ظرفیت بالقوه بسیجیان و انگیزه قوی آنها را نشان می‌دهد.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه در اردوهای جهادی، بسیجیان به صورت ارزان و سریع خدمات مختلفی در روستاهای محروم و فاقد امکانات ارائه می‌دهند، گفت: خدمات بسیجیان باعث رضایت‌مندی، کاهش محرومیت و محرومیت‌زدایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مجموعه‌ها و تلاش بسیجیان در اردوهای جهادی حاصل خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم است، افزود: فعالیت این بسیجیان با فضای معنوی و صفای باطنی و با نهایت تواضع همراه است.

استاندار زنجان با بیان اینکه اجرای برنامه‌های اردوهای جهادی از جایگاه قانونی برخوردار است، ادامه داد: همه دستگاه‌ها موظفند در فرصت ایجاد شده به اجرای هر چه بهتر  اردوهای طرح‌ هجرت کمک کنند.

انتهای پیام/73008/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول