اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع شعار سال 92

نماینده چهارمحال و بختیاری برگزیده مسابقه هنری بسیج شد

برگزیدگان مسابقه لبیک یا امام با موضوع شعار سال 92 (حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی) معرفی شدند.

نماینده چهارمحال و بختیاری برگزیده مسابقه هنری بسیج شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی ناحیه عشایری استان چهارمحال و بختیاری اکبر نجفی اظهار کرد: این مسابقه در سه بخش کاریکاتور، پوستر، شعر و شعار ادبی بر اساس فراخوان پایگاه اینترنتی سازمان بسیج مستضعفین کشور برگزار شد.

وی افزود: 682 اثر از 198 هنرمند کشور در این مسابقه پذیرفته شد که توسط کمیته‌های داوری معاونت فرهنگی سازمان بسیج مورد بررسی قرار گرفتند و نفرات برتر معرفی شدند.

نجفی ادامه داد: بر این اساس 15 کمک هزینه سفر عتبات عالیات و 15 جایزه نقدی ویژه به پنج اثر برگزیده در هر رشته اختصاص یافت.

مسئول روابط عمومی ناحیه عشایری استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در بخش کاریکاتور، اثر ارسالی حجت‎الاسلام عبدالله حمزه مسئول شجره طیبه صالحین ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان به عنوان اثر برگزیده معرفی و با اهدای لوح تقدیر و مبلغ 7 میلیون ریال کمک هزینه عتبات عالیات از ایشان تجلیل شد.

گفتنی است: طرح وی شامل اثر انگشت رأی است که با اجتماع افراد جامعه تشکیل می‌شود و چرخ‌های صنعت و توسعه جامعه را به حرکت می‌اندازد.

انتهای پیام/68001/صا/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول