اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان تاکید کرد

لزوم تشویق فعالان اقتصادی قانون‌مدار در امور مالیاتی

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان به رعایت قانون در پرداخت مالیات‌ها توسط فعالان اقتصادی اشاره کرد و گفت: ماموران مالیاتی با بررسی اوضاع باید فرقی بین این قشر و کسانی که اقدام به این کار نمی‌کنند، قائل شوند.

لزوم تشویق فعالان اقتصادی قانون‌مدار در امور مالیاتی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غلامحسین جمیلی شامگاه یکشنبه در دیدار کارکنان اداره امور مالیاتی استان زنجان با استاندار با اشاره به نقش هیئت حل اختلاف در امور مالیاتی اظهار داشت: چه بخواهیم و چه نخواهیم بخشی از پرونده‌های مالیاتی باید در این هیئت رسیدگی شود.

وی به تشکیل هیئت حل اختلاف در پرونده‌های مالیاتی اشاره کرد و افزود: این هیئت در زنجان به عنوان یکی از استان‌های نخست تشکیل شده است.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه طی سال گذشته اغلب فعالان اقتصادی در شرایط نامتعارف به سر می‌بردند، تصریح کرد: کارکنان و ماموران مالیات با در نظر گرفتن شرایط باید با ملاحظه موضوعات اقتصادی؛ با صبر و حوصله بیشتری با ارباب رجوع خود برخورد کنند.

وی با تاکید بر رعایت حق و حقوق دولت در اخذ مالیات تاکید کرد: تقاضای ما کمی ملاحظه برای کمک ادامه فعالیت بخش صنعت است.

جمیلی به رعایت قانون در پرداخت مالیات‌ها توسط اکثر فعالان اقتصادی اشاره کرد و گفت: ماموران مالیاتی با بررسی اوضاع باید فرقی بین این قشر و کسانی که اقدام به این کار نمی‌کنند قائل شوند.

در ادامه این جلسه رئیس مجمع امور صنفی با اشاره به تسهیل روند امور در بخش مالیات گفت: فاصله رسیدگی به کارهای مراجعان در حال حاضر به یک ربع ساعت رسیده است که جای تقدیر از مؤدیان مالیاتی دارد.

محمد کاوندی به مشکلات اقتصادی سال گذشته اشاره و تصریح کرد: در مدت زمان باقیمانده باید بین اداره کل مالیات و مجمع امور صنفی توافقاتی برای ملاحظه فعالان این بخش انجام شود.

وی با بیان اینکه همه ساله با توافقات صورت گرفته ملاحظاتی برای فعالان این بخش در نظر گرفته می‌شده است، ادامه داد: در سال‌جاری هم با توجه به وضعیت بازار و اصناف به طور حتم این ملاحظات مدّنظر قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/73004/ک30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول