اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی عنبرآباد خبر داد

دستگیری 2 سارق مسلح در عنبرآباد

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد گفت: با اجرای عملیات طرح ارتقای امنیت اجتماعی، دو سارق مسلح در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری 2 سارق مسلح در عنبرآباد

محمد بیدمشکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در عنبرآباد اظهار داشت: در پی اجرای چهار مرحله عملیات طرح ارتقای امنیت اجتماعی دستگیری تعدادی از متخلفان نظم و امنیت و کشف سرقت‌ها و تعدادی سلاح ممنوعه با همکاری و مشارکت مردم با مجموعه انتظامی صورت گرفت.

وی افزود: از مهم‌ترین دستگیری‌ها دستگیری یک سارق مسلح در عملیات روز گذشته پلیس بوده که سارق با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پی‌جویی‌های پلیس شناسایی و هنگام تردد به صورت مسلحانه با یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه در یکی از محورهای مواصلاتی دستگیر شد.

بیدمشکی گفت: این سارق مسلح در اسفند ماه گذشته با ایجاد ناامنی و سرقت مسلحانه از یک باربری موجب رعب و وحشت مردم شده که پس از دستگیری، مخفیگاه همدست وی نیز شناسایی و نفر دوم این باند مسلح دستگیر شد.

فرمانده انتظامی عنبرآباد خاطر نشان کرد: در سال جاری جرائم از جمله جرائم خشن 15 درصد در شهرستان عنبرآباد کاهش داشته است که همکاری مردم خوب این شهرستان تاثیرات بسزایی در این امر داشته است.

انتهای پیام/80005/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول