اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی پردیس خبر داد

دستگیری جوانان عربده‏کش در پردیس/ برخورد شدید با ایجادکنندگان رعب و وحشت

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از دستگیری دو متهم 20 و 25 ساله که با شرب خمر و ایجاد رعب و وحشت برای مردم مزاحمت ایجاد کرده بودند، خبر داد.

دستگیری جوانان عربده‏کش در پردیس/ برخورد شدید با ایجادکنندگان رعب و وحشت

مهیار رستگاری امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: با تماس مردمی با سامانه 110 پلیس مبنی بر اینکه دو جوان پس از مصرف مشروبات الکلی اقدام به مسدود کردن خیابان کرده‏اند، مراتب برای پیگیری در دستورکار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: بنا بر گزارش‏های مردمی، این دو جوان اقدام به شکستن شیشه بیش از 20 خودرو کرده بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: با توجه به گذری بودن خودروها، 10 نفر از صاحبان آنها اقدام به طرح شکایت کردند.

رستگاری افزود: ضرب و جرح دو نفر از شهروندان به وسیله چاقو نیز از سوی متهمان صورت گرفت و این دو جوان، اقدام به قدرت‏نمایی در شهر کرده بودند که پس از اطلاع از این مسئله، بلافاصله با حضور واحد گشت در محل، یکی از مجرمان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: با توجه به اینکه هنگام حضور مأموران یکی از مجرمان از صحنه جرم فرار کرده بود، اکیپ‏هایی از مأموران اداره‏های آگاهی، اطلاعات و یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان با تشکیل جلسه و با اقدامات پلیسی، با شناسایی مخفی‏گاه متهم فراری پس از گرفتن دستور قضایی، این فرد را پس از کمتر از چند ساعت دستگیر کردند.

رستگاری اضافه کرد: این دو جوان کارگر بوده و پس از شرب خمر اقدام به شرط‏بندی کرده بودند که هرکس بتواند تخریب بیشتری انجام دهد، پیروز است و در این خصوص، شاهد جهل فرهنگی آشکاری هستیم.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس ادامه داد: در این خصوص، مراتب به رؤیت مرجع قضایی رسید و درخواست اشد مجازات را نیز برابر قانون برای این افراد خواستار شده‏ایم.

انتهای پیام/2568/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول