اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی خبر داد

دستگیری سارقان حرفه‌ای در شمال مشهد

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: شش سارق حرفه‌ای که دست به سرقت محتویات داخل خودرو در محدود شمال مشهد می‌زدند، شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری سارقان حرفه‌ای در شمال مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین بیدمشکی ظهر امروز با اعلام خبر دستگیری سارقان شمال شرق مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال سرقت‌های متوالی محتویات داخل خودرو از محدوده شمال مشهد، ماموران پایگاه شمال پلیس آگاهی در راستای برخورد با سارقان اقدام به اجرای طرح شناسایی سارقان و دستگیری آنان کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه محدوده جغرافیایی وقوع جرم در شمال مشهد به صورت پراکنده بود و این موضوع ظن کارآگاهان را به سرقت توسط چند سارق داشت؛ کارآگاهان پلیس آگاهی با دشواری و انجام عملیاتی اطلاعاتی در مسیر دستگیری سارقان آغاز بکار کردند.

بیدمشکی با بیان اینکه شب گذشته دو سارق در دو نقطه مختلف بلوار شفا و بلوار طبرسی دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: با تلاش‌های شبانه روزی و گشت‌های پیاپی به صورت نامحسوس در شب گذشته دو سارق در بلوار شفا و بلوار طبرسی در حین ارتکاب جرم دستگیر و به مقر پلیس انتقال داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی ادامه داد: با وجود اینکه متهمان منکر هر گونه انجام سرقت و جرم شدند اما برای ادامه بررسی‌ها به پایگاه شمال شرق آگاهی منتقل شدند.

وی یادآور شد: با انتقال متهمان به پایگاه شمال شرق آگاهی، کارآگاهان تحقیقات خود را به صورت ویژه آغار کرده و سرانجام متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده اعتراف به جرائم خود کردند.

بیدمشکی گفت: متهمان به شش فقره سرقت داخل خودرو از ماشین‌های پارک شده در خیابان‌ها اعتراف کردند؛ در تحقیقات به دست آمده از متهمان،‌ چهار سارق دیگر نیز در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند و پرده از هشت سرقت دیگر برداشتند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی اظهار کرد: در این پرونده نیز فرد مال خر شناسایی شده؛ همچنین متهمان در اعترافات خود عنوان کردند که در محل‌های خلوت و کم تردد با شکستن شیشه و تخریب قفل درب خودرو‌ها اقدام به سرقت اشیا داخل خودرو می‌کردند.

به گفته بیدمشکی متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی انتقال داده شدند.

انتهای پیام/70023/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول