اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بویراحمد خبر داد

دستگیری 9 سارق در یاسوج

فرمانده انتظامی بویراحمد از دستگیری 9 سارق در یاسوج خبر داد.

دستگیری 9 سارق در یاسوج

علی کاشانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از دستگیری 9 سارق در شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت: در اجرای طرح عملیاتی پلیس این شهرستان منجر به دستگیری 9 سارق و  کشف 15 فقره سرقت از خلافکاران شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد تصریح کرد: در راستای ارتقاء نظم و امنیت که از اولویت‌های پلیس به منظور پیشگیری از وقوع جرم و سرقت است در عملیات 48 ساعته گذشته این دستگاه انتظامی با اجرای طرح‌های عملیاتی در مرکز کهگیلویه و بویراحمد برخورد جدی و قاطع با سارقان و متخلفان صورت گرفته است.

وی، در ادامه افزود: در مدت زمان اعلام شده 9 سارق دستگیر و 15 فقره سرقت انجام شده توسط آنان کشف شده که طی انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: بیشتر افراد دستگیر شده طی 48 ساعته گذشته از سارقان سابقه‌دار بوده که عمده جرائم آن‌ها سرقت لوازم منزل، قطعات خودرو، لوازم ساختمان‌های نیمه کاره بوده و کلیه جرائم  نیز در پرونده قضایی آن‌ها ثبت تا بر اساس میزان جرائم صورت گرفته با متخلفان و سارقان برخورد شود.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد اذعان کرد: متهمان دستگیر شده به دستگاه قضایی معرفی و اموال کشف شده نیز به مالباختگان نیز عودت شد.

انتهای پیام/82011/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول