اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی خبر داد

دستگیری سارقان حرفه‌ای منزل با 15 فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی گفت: سارقان حرفه‌ای با 15 فقره سرقت از منزل در حوزه شرق مشهد دستگیر شدند.

دستگیری سارقان حرفه‌ای منزل با 15 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین بیدمشکی عصر امروز با اعلام خبر دستگیری سارقان حرفه‌ای منزل با 15 فقره سرقت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال گزارش یک فقره سرقت از منزلی در محدوده استحفاظی، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران کلانتری خواجه‌ربیع و پایگاه شرق پلیس آگاهی خراسان‌رضوی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با شنیدن اظهارات شاکی و بررسی صحنه سرقت دریافتند که سارقان با شگردی خاص در مدت زمان کوتاه در منزل را باز کرده و سپس اموال و اشیا با ارزش را سرقت کردند.

بیدمشکی با بیان اینکه ماموران کلانتری خواجه ربیع در محدوده جغرافیای وقوع جرم، دو سارق سابقه‌دار را شناسایی کردند،‌ خاطرنشان کرد: ماموران آگاهی با همکاری ماموران کلانتری خواجه‌ربیع پس از انجام تحقیقات و بررسی سوابق مجرمان سابقه‌دار در محدوده جغرافیایی جرم دو سارق را شناسایی و دستگیری آنان را در دستور کار قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی یادآور شد: پس از مدتی کار میدانی و اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان را شناسایی و سرانجام آنان را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردیم.

وی ادامه داد: در بازجویی‌های انجام شده متهمان به 15 فقره سرقت از منزل اعتراف کردند که با توجه به اطلاعات به دست آمده در بازجوئی‌ها تمام مالباختگان و محل سرقت‌ها مشخص شدند.

بیدمشکی ضمن توصیه به شهروندان در زمینه توجه به مسائل حفاظتی و امنیتی در زمان ترک منزل، گفت: شهروندان در هنگام ترک منزل به اتومبیل‌های متوقف شده در اطراف منزل و سرنشین‌های آنان توجه کرده و در صورت مشکوک بودن شماره اتومبیل را یادداشت و به کلانتری محل اعلام کنند تا در صورت مشاهده رفت و آمدهای مشکوک و ارتکاب جرم به سرعت متهمان دستگیر شوند.

انتهای پیام/70023/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول