اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هشدار پلیس فتای قزوین در خصوص مفقودی سیم کارت

رئیس پلیس فتای استان قزوین از شهروندان خواست در صورت مفقودی و سرقت سیم کارت و عابر بانک نسبت به غیرفعال کردن آن‌ها اقدام کنند.

هشدار پلیس فتای قزوین در خصوص مفقودی سیم کارت

مهدی مختاری‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: بر اساس تحقیقات انجام شده، بخشی از برداشت‌های غیرمجاز از حساب‌های بانکی از طریق تلفن همراه انجام می‌شود و مجرمان برای اینکه آثاری از خود بر جای نگذارند از سیم کارت‌های مسروقه و مفقودی برای کلاهبرداری و برداشت‌های غیرمجاز استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش تعداد سیم کارت‌های اعتباری و قیمت پایین آن در سال‌های اخیر زمینه سوء‌ استفاده و بهره‌برداری مجرمانه از آن افزایش یافته است.

رئیس پلیس فتای استان قزوین بیان کرد: برخی شهروندان پس از مفقودی یا سرقت سیم کارت خود مجدداً اقدام به تهیه کرده و از پیگیری قانونی موضوع خودداری می‌کنند.

مختاری‌نسب تأکید کرد: لازم است شهروندان در صورت فقدان یا سرقت سیم کارت و کارت‌های عابر بانک سریعاً مراتب را به پلیس اطلاع داده و با غیرفعال کردن آن‌ها مانع بهره‌برداری مجرمان شوند.

انتهای پیام/2667/ط10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول