اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی خبر داد

کلاهبردار مامورنما در دام پلیس

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری یک متهم به جعل عنوان و کلاهبرداری خبر داد.

کلاهبردار مامورنما در دام پلیس

صابر عباس‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص این دستگیری اظهار کرد: شخصی به هویت (ز- ت) با ارائه شکوائیه در این یگان حاضر و دادخواهی کرد که شخصی به هویت (ج-خ) با ادعای اینکه مامور بوده اقدام به اغفال وی کرده و مبلغ 360 میلیون ریال از وی به عنوان اینکه پروژه مزایده را به نفع وی در بانک تمام کند، اقدام به کلاهبرداری کرده است.

وی در ادامه گفت: پیرامون موضوع اقدامات لازم معمول و در خلال رسیدگی به پرونده شاکی فوق‌الذکر، شخصی به هویت (ع -خ) با در دست داشتن شکوائیه در این یگان حاضر و اعلام کرد شخصی به هویت (ج- خ) خود را به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل موسسه اقتصادی معرفی و اعلام داشته که این موسسه با نهادها و سازمان‌های مالی معتبر کشور ارتباط نزدیک داشته و با تحریک شاکی مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون ریال از وی کلاهبرداری کرده و متواری شده است.

عباس‌زاده افزود: با توجه به اینکه مشخص شد هر دو پرونده فوق‌الذکر دارای یک متهم و با یک شگرد واحد هستند، با کسب دستور قضایی جاعل و کلاهبردار دستگیر و روانه زندان شد.

وی گفت: با توجه به اینکه احتمال کلاهبرداری توسط متهم در سایر استان‌ها و شهرستان‌های تابعه وجود دارد، تصویر متهم به پلیس آگاهی سراسر کشور ارائه شده است.

انتهای پیام/60001/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول